Profil de DavidNer
Expert Orange

Expert Orange

 • 

2  messages

lundi 23 avril 2018 11:43

“#JouwMening - Onbeperkt bellen van Tempo Giga naar Tempo Giga

NL

Hallo allemaal!

David hier, van het Prepaid Marketing Team van Orange HQ. Ik heb een aantal vragen die ik jullie graag zou willen stellen:

  1. Wist je al dat er op dit moment een promotie is voor prepaid Tempo Giga klanten, waarmee je gratis kunt bellen met andere Tempo Giga gebruikers? Het enige wat je hoeft te doen is een nieuwe Tempo Giga kaart kopen, of je huidige Tempo Giga kaart herladen met minstens 15 euro via de app of de website.
  2. Wat vind je van deze promotie? Zou dit iets voor jou zijn?
  3. Heb je problemen ervaren bij het gebruik van deze promotie? Zijn er onduidelijkheden?

Alle feedback is welkom en hopelijk kan ik alle vragen die jullie nog hebben beantwoorden!

Prettige dag!

David

Pisteur expérimenté

 • 

16  messages

il y a 7 ans

Feedback :

Promo is bijna waardeloos. Bellen doen we nog amper, meer via whatsapp,FB, Facetime audio, of andere diensten. En dan nog beperkt van Tempo Giga naar Tempo Giga... Smiley indifférent Het zou beter geweest zijn om dit onbeperkt naar Orange klanten te lanceren. Dan had deze extra service misschien nog een nut 🙂 !

Guerisseur expérimenté

 • 

553  messages

Die promo is inderdaad waardeloos omdat je altijd je vrienden moet vragen of ze Tempo giga klanten zijn. Zoals al gezegd in de Franstalige gedeelte van Tribe, zoeken klanten naar simpele aanbiedingen. Bellen van Orange Belgium naar Orange Belgium kost bijna niks en het is perfect mogelijk om dit eventueel alleen in de daluren (om kosten te verminderen) aan te bieden. 

Make things simple please

Pisteur expérimenté

 • 

32  messages

il y a 7 ans

Op zich een mooie geste, dat onbeperkt bellen, maar zou Orange zich niet beter toespitsen op wat de huidige gebruiker echt nodig heeft: meer en meer data.

Nu weet ik dat er een formule is waarbij onbeperkte data wordt aangeboden, maar tussen de regels door toch met een discuteerbare kanttekening, namelijk de terugval naar een hele lage snelheid als de 20Gb data opgebruikt is. Streamen is dan zo goed als onmogelijk.

Nu weet ik ook dat 20Gb al behoorlijk veel is, maar toch, het begrip 'onbeperkt' heeft hier een bijsmaakje Smiley clignant de l'œil

Tempo en onbeperkt bellen... zijn er klanten die deze combinatie als zinvol zien? Is hier vraag naar? Als dat erg gewild is: zeker doen! Maar ik denk dat de verhoging (naast de verdubbeling in de LOVE combinatie) van de aangeboden data NOG meer op prijs gesteld wordt...

Pisteur confirmé

 • 

4  messages

il y a 7 ans

Het zou beter zijn om belminuten bij te geven bij de bonussen (zoals 4G en sms'en). Dan heb je in de app altijd een handig overzicht van hoeveel 4G, sms'en en belminuten je nog hebt Smiley heureux 

De belwaarde zelf kan dan makkelijk gebruikt worden voor bv. een De Lijn ticket of om extra mobiele data/belminuten te kopen. 

Pisteur expérimenté

 • 

25  messages

il y a 7 ans

Hallo,

Eerlijk gezegd is dit eerder waardeloos, ook al is het een geste 🙂

Tempo Giga klanten zijn dataverbruikers, ikzelf gebruik de sim in een mifi, bellen gaat al niet met dat ding 🙂

Een echt mooie tegemoetkoming aan Uw klanten zou het, op een serieuze manier, omzetten van belwaarde naar data zijn, zoals de pas gestarte Giga-promotie die nu loopt.

Het huidige omzetten van belwaarde naar data via “optie toevoegen” is onbegrijpelijk slecht.

Thierry

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

il y a 6 ans

Mijn dochter en ik hebben beide een Tempo Giga herlaadkaart aangeschaft in januari.

Omdat we dan onbeperkt kunnen bellen naar elkaar. 

Toch worden die gesprekken aangerekend. 

Dus ik heb problemen bij het gebruik van deze promotie.Ondertussen toch wel voor heel wat euro's herladen voor ons tweetjes. 

 

 

Sage

 • 

7.2K  messages


@Annegelique  schreef:

Mijn dochter en ik hebben beide een Tempo Giga herlaadkaart aangeschaft in januari.

Omdat we dan onbeperkt kunnen bellen naar elkaar. 

Toch worden die gesprekken aangerekend. 

Dus ik heb problemen bij het gebruik van deze promotie.Ondertussen toch wel voor heel wat euro's herladen voor ons tweetjes. 

 

 


Als de voorwaarden zijn dat je onbeperkt kan bellen van Tempo Giga naar Tempo Giga zouden die gesprekken dus niet aangerekend mogen worden. Als dat wel gebeurt zou je de klantendienst moeten contacteren om dat recht te zetten.

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

il y a 5 ans

Goedeavond,

Ik hoor zelf voor het eerst van deze promotie, nog niets van gemerkt.

Maar goed, persoonlijk vind ik het wel een beetje een onhandige promotie.

Ik vind dit nog steeds een zeer mooie promotie hoor maar weet jij precies welke contacten Tempo Giga hebben? Je weet van de meeste wel bij welke provider ze zitten en of ze een abbonement of herlaadkaart hebben. Het zou eerlijk gezegd een handigere promotie zijn mocht je bevoordeeld gratis kunnen bellen naar andere Orange klanten (dit zou pas echt klanten lokken).

Alvast bedankt

Sage

 • 

7.2K  messages

@Jonas 

We hebben de vraag reeds gesteld aan Orange en het antwoord is: neen, je kunt a priori niet weten of uw gesprekspartner ook Tempo Giga is of niet. Je kan het enkel a posteriori zien in uw factuur.

In uw familie en kennissen kring kun je het natuurlijk gewoon vragen;, maar voor de rest blijft het steeds een verrassing ...

Jammer, maar helaas ... 🤔

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

@Cdt24801

Inderdaad en net om die reden lijkt het mij eerder logisch dat je bijvoorbeeld als Tempo Giga klant gratis mag bellen naar Tempo Giga klanten en naar Tempo Easy klanten.

Meestal weet je wel of iemand een herlaadkaart heeft of een abonnement.

Tevens goed te weten want ik denk dat deze promotie bij mij niet is toegepast want ik mag bellen naar iemand met tempo Giga en toch zakt mijn belkrediet, ik ga dit eens navragen bij de klantendienst.

Sage

 • 

7.2K  messages

@Jonas 

Zeker doen, want zoals ik het lees op de Orange website is dat voor alle Tempo Giga gebruikers. Of ik zou ergens iets kleingedrukt moeten over het hoofd zien ...

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

@Cdt24801 

Vandaag gebeld, blijkbaar is mijn laatste herlading niet recent genoeg.

Ik moest herladen hebben ergens in de zomer van 2019 (promotie is toen opgestart zei ze), en ik had een maand te vroeg herladen hiervoor. Maar goed als ik binnenkort herlaad ga ik er dus zeker op letten dat ik die promotie krijg.

Sage

 • 

7.2K  messages

@Jonas 

Ok , hou het in het oog en ons op de hoogte 😊

Loading...