annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan nummer niet toevoegen aan Playstation Store

Topic gestart op: 28-06-23 19h01

Antwoorden: 2 antwoorden

Cowboy_Henk
Aspirant verkenner

Kan nummer niet toevoegen aan Playstation Store

In ons gezin van 5 (2 volw en 3 kinderen) gebruiken we allemaal Tempo Giga.

Mijn vrouw en ik gebruiken dit al jaren en we zitten samen nog in Orange Circle zodat het samen op 1 factuur komt en we bellen gratis naar elkaar. Dit is iets dat nu niet meer bestaat.

Mijn oudste zoon heeft sinds 2 jaar tempo Giga

Mijn dochter die afstudeert van lagere school krijgt nu ook een simkaart van Tempo Giga.

Jongste zoon van 7 is er nog te jong 🙂

 

De overschot van belwaarde van mijn simkaart en die van mijn vrouw kan ik perfect over dragen naar Playstation account. Ik moet telkens nummer verwijderen van PS account en steeds het nummer van mij of van mijn vrouw inbrengen.

Vorig jaar kon ik dit nog doen met de simkaart van mijn zoon maar de laatste tijd kan ik dit niet meer doen?? Er staat al 100 euro op....

Als ik nummer in PS account breng, stuurt het een sms met code ter verifiëring. Als ik de code dan in de PS site inbreng zegt het telkens "er is iets mis"

 

Ik heb Playstation gebeld, ze geven geen oplossing. Ze zeiden bel uw provider.
Ik bel Orange (wat een irritante wachtmuziek!!), ik vroeg of multimedia aankopen aanstaat, dit staat aan.
Ik heb ook de limiet van 25 euro per dag naar 50 euro gezet.
Maar nog helpt het niet.

Iemand tips?

Als het niet meer werkt ben ik geneigd om naar een andere provider te gaan waar het wel werkt.

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
gwenneth
Gewaardeerde scout

Nog eens proberen en dan kijken of het werkt ofja anders moet je naar een nieuwe provider gaan 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Er zijn hier allemaal klanten, @Cowboy_Henk 

Dreigen zal niet veel uithalen.

Best contact opnemen met Orange en de vraag vriendelijk stellen - niemand wordt graag bedreigd

Leden met de meeste pluimen