Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-09-20 16h55
Antwoorden: 20 antwoorden
Sinds 4 september loopt een nieuwe facturatieperiode. Na enkele dagen merkte ik op dat er kosten buiten abonnement bijkwamen, ondertussen opgelopen tot 44,64 euro terwijl er nog steeds surfvolume overblijft (actueel nog 665 mb). Ik nam hiervoor contact twee weken geleden met Orange via messenger. Na regelmatig aandringen moet ik blijkbaar vandaag gelukkig zijn wan de 'achterliggende dienst' heeft ontdekt dat er 19 gb in plaats van 15 gb is gebruikt....Kan dus helemaal de verklaring niet zijn, want de kosten begonnen onmiddellijk bij start nieuwe facturatieperiode te lopen en de status op vandaag via my Orange is nog 665 mb van de 15 gb over cf. foto. Ik heb gemerkt in de discussies dat dit geen nieuw fenomeen is en dat er reeds meer dan eens dergelijke klachten waren bij andere gebruikers. Wie kan hierbij helpen?
Ik heb print screens gemaakt op regelmatige basis: ik hoop dat ik ze niet zal nodig hebben voor een klacht bij de ombudsman voor telecommunicatie....
Update met reactie van Orange vandaag letterlijk overgenomen uit messenger:
"Volgens de achterliggende diensten wordt hier surfvolume aangerekend en klopt de info op de app niet. Hiervoor is er wel een dossier in behandeling."
Maar het blijft wachten:
"Als je factuur uit is kunnen we met zekerheid bevestigen wat er je exact wordt aangerekend."
En dat allemaal in 2020...
@MarcVS1 goedenavond.
Een vraagje? Bel jij of doe jij SMS- en naar het buitenland?
Want België telt nog altijd roamingkosten. Ook ik heb dat mogen ondervinden.
De regering moet centen hebben.
Goede avond.
Nee, ik bel niet naar het buitenland.
Dit is ook niet de 'verklaring' die ik kreeg van Orange.