- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Mijn orange vast internet verbruik geeft een fout.
Beste Tribers,
Hoe lang doet de technische dienst over problemen met de klantenzone ? Ik ben al een maand klant en kan nog steeds mijn verbruik van het internet inzien, er is een fout opgetreden. Dossier geopend maar geen nieuws en dat is nu al bijna anderhalve week geleden. Idem administratieve adres wijziging, je past het aan je krijgt een sms en dan zie je terug het oude staan in de klanten zone. Ik heb het idee dat daar nog veel werk aan is 😞
Tom
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Beste Tribers,
Hoe lang doet de technische dienst over problemen met de klantenzone ? Ik ben al een maand klant en kan nog steeds mijn verbruik van het internet inzien, er is een fout opgetreden. Dossier geopend maar geen nieuws en dat is nu al bijna anderhalve week geleden. Idem administratieve adres wijziging, je past het aan je krijgt een sms en dan zie je terug het oude staan in de klanten zone. Ik heb het idee dat daar nog veel werk aan is
Tom
Ugh @tomdc,
Is intussen het inorde gekomen?
Je dossier zou normaliter binnen de 5 werkdagen behandeld worden. Bij zwaardere dossiers waarbij meer informatie en expertise nodig is, kan de behandelduur uitlopen.
Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren
🏹 Totems Groet 🏹
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Beste,
Inderdaad opgelost maar nu een nieuwe administratief probleem, fout adres op de facturen maar ik zal opnieuw contact openemen. Komt ooit wel goed ( alleen vervelend dat ik 5000 niet kan bellen vanop een proximus gsm ).
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Beste,
Inderdaad opgelost maar nu een nieuwe administratief probleem, fout adres op de facturen maar ik zal opnieuw contact openemen. Komt ooit wel goed ( alleen vervelend dat ik 5000 niet kan bellen vanop een proximus gsm ).
Ugh @tomdc,
Moet frustrerend zijn :-(, gewaardeerd verkenner!
Je kan de Orange-stamleden ook bereiken via de sociale kanalen (Facebook & Twitter). Zij kunnen je adres op je factuur aanpassen.
Met een ander nummer kan je de Orange-helpdesk bereiken via het nummer 02 745 95 00 (lokaal tarief)
Dans de overwinning tot in de nach
🏹 Totems Groet 🏹
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Plots werkt het wel nog steeds geen feedback op mijn case ...