Pisteur confirmé
•
4 messages
Nieuwe klant, maar geen mobiele data?
Ik ben sinds gisteren nieuwe klant bij orange.
Ik kreeg vandaag de melding dat ik mijn SIM-kaart moest activeren. Ik heb dit gedaan, alles werkt perfect (sms en telefoon), maar ik kan geen gebruik maken van de mobiele data. Het 4G-logootje verschijnt altijd heel even kort bovenaan in de balk, maar verdwijnt ook weer heel snel. Ik heb al handmatig alles juist ingevoerd.
Hoe moet ik dit oplossen?
Redje
Apprenti pisteur
•
3 messages
il y a 7 ans
Hallo
Ik heb precies hetzelfde vandaag klant en de 4g blijft komen en gaan elk seconde bij orange klantenservice dat trekt ook op niks je vraagt om technische dienst je krijgt facturatie en die kunnen je ook niet doorverbinden
0
0
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 7 ans
@Daphné en @Redje hebben jullie de APN instellingen nagezien? Deze kan u vinden bij uw instellingen van de gsm
17
0
Daphné
Pisteur confirmé
•
4 messages
il y a 7 ans
Het probleem is bij mij vanzelf opgelost geraakt. Waarschijnlijk had ik dus gewoon niet genoeg geduld.
Bedankt voor de hulp 😁
0