Profil de Daphné

Pisteur confirmé

• 

4  messages

jeudi 13 décembre 2018 15:02

Nieuwe klant, maar geen mobiele data?

Ik ben sinds gisteren nieuwe klant bij orange.
Ik kreeg vandaag de melding dat ik mijn SIM-kaart moest activeren. Ik heb dit gedaan, alles werkt perfect (sms en telefoon), maar ik kan geen gebruik maken van de mobiele data. Het 4G-logootje verschijnt altijd heel even kort bovenaan in de balk, maar verdwijnt ook weer heel snel. Ik heb al handmatig alles juist ingevoerd.

Hoe moet ik dit oplossen?

Apprenti pisteur

• 

3  messages

il y a 7 ans

Hallo

Ik heb precies hetzelfde vandaag klant en de 4g blijft komen en gaan elk seconde bij orange klantenservice dat trekt ook op niks je vraagt om technische dienst je krijgt facturatie en die kunnen je ook niet doorverbinden

Sage

• 

11K  messages

il y a 7 ans

@Daphné en @Redje hebben jullie de APN instellingen nagezien? Deze kan u vinden bij uw instellingen van de gsm 

Apprenti pisteur

• 

3  messages

Ja alles staat goed ingesteld

Op mworld.be

Sage

• 

11K  messages

@Redje oké perfect en de gsm ook even herstart? 

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Ja alles nagekeken en zelfs al een paar keer herstart. 

Sage

• 

11K  messages

@Daphné raar dat u dan geen mobiele data heeft als de simkaart in een andere gsm steekt is er dan wel mobiele data ? Wil dat gewoon eens testen ook weet ik dat de simkaart er voor misschien wel gewerkt heeft 

Apprenti pisteur

• 

3  messages

Ja alles geprobeerd misschien toch maar morgen langs orange shop gaan maar ik denk niet dat het aan de sim kaart ligt aangezien er meerdere mensen last van hebben het is heel raar hij komt en gaat elke seconde het knippert als het ware

Pisteur confirmé

• 

4  messages

il y a 7 ans

Het probleem is bij mij vanzelf opgelost geraakt. Waarschijnlijk had ik dus gewoon niet genoeg geduld.

Bedankt voor de hulp 😁

Loading...