Profil de Totem
Grand Sage

Grand Sage

• 

4.1K  messages

lundi 9 mars 2020 13:10

Onze GO Tariefplannen!

Ugh iedereen!

Je zult het zeker gemerkt hebben... Alles... Of bijna alles is veranderd! Nieuwe tarieven, nieuwe optie’s en een paar verrassingen... Laten we dat ophelderen!

De nieuwe formules aangepast aan de familie’s

Onze nieuwe tariefplannen worden "GO" genoemd, ze zijn beschikbaar in 4 formules met vele voordelen. Hier is een korte samenvatting ervan:

GO Extreme special edition: de grootste formule voor onbeperkte mobiele data (60 Gb aan maximale snelheid), onbeperkt bellen, onbeperkt SMS/MMS, dit voor 30 €. Bovenop dit alles geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en de Pro Voicemail.

GO Intense: 15 Gb mobiele data, gecombineerd met onbeperkt bellen en SMS/MMS aan 30 €. Bovenop dit geniet je ook gratis van de Pro Inclusive diensten en de Pro Voicemail.

GO Plus: 5 Gb mobiele data, onbeperkte oproepen en SMS/MMS voor 20 €. Ook hier geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en Pro Voicemail.

GO Light: De kleine dwerg onder onze tariefplannen, die je recht geeft op 1,5GB en 2u30 belminuten. beltijd (onbeperkt voor de andere Orange nummers op uw factuur) en onbeperkt SMS/MMS voor 10 €. Zelfs hier geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en Pro Voicemail.

Aarzel vooral niet om onze speciale webpagina te bezoeken om alle kleine details van de tariefplannen te kennen!

Profiteer van deze gezin optie’s en geniet van een korting gelijk aan het aantal abonnementen (Intense en/of Unlimited) die je neemt.

Je geniet van een vereenvoudigd en veelzijdig portfolio. Ik leg je uit waarom 🙂

De grote veranderingen zijn:

• Zoals de slogan luidt "Zit het scheef? We trekken het recht!" ... Je geniet nu van 30 Gb mobiele data aan maximale snelheid!
  • Naast dit alles, geniet je nu van een beknopter en preciezer aanbod dat aan ieders behoeften voldoet. Ook het LOVE-aanbod is vereenvoudigd: bij om het even welk mobiel abonnement betaal je een vaste prijs voor televisie en internet.
  • Grotere flexibiliteit: je kan elk tariefplan aan elke Smartphone koppelen. Het is ook mogelijk om het tariefplan te wijzigen zonder de restwaarde ervan te betalen. Afhankelijk van de gekozen smartphone is het eenvoudigweg nodig om de optie "Loyalty Advantage" of "Smart Data optie" te koppelen.
  • De gratis toegang tot de Coyote-app is niet meer inbegrepen in onze nieuwe abonnementen en dit vanaf de eerste dag van je tariefwijziging.
    Coyote kan dan in een betaalde versie beschikbaar zijn als u de service wilt behouden. Maak voor de opslag van uw gegevens gebruik van onze gratis proefperiode van drie maanden bij Google One.
  • De Pro Inclusive diensten zijn algemeen! Je hebt daarom in al je mobiele abonnementen Pro Voice Mail, Call Forwarding, Second Call en Conference Call opgenomen.
  • Als je twee grote abonnementen combineert (Unlimited en/of Intense), krijg je een korting gelijk aan het aantal abonnementen dat je neemt (9 € vermenigvuldigd met het aantal Go Intense/Go Unlimited-abonnementen dat je neemt).
  • De opties Roaming en International worden bijgewerkt met meer inhoud voor lagere prijzen.
  • Nationale surfherlaadbeurten bieden meer mobiele data voor zeer voordelige prijzen (1 Gb voor 6 €, 5 Gb voor 10 €).
  • Onze zelfstandige klanten kunnen van het multiproductvoordel als ze hun LOVE-pack + Internet boost combineren met een Go Intense of Go Extreme special edition-tariefplan.

Je geniet dus van een vernieuwd portfolio, die je zal aanspreken! Je zal later ook andere verrassingen ontdekken! Aarzel niet om ons te vertellen wat je ervan denkt. 🙂

Moge de geest van De Stam je vergezellen,

Totem

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

il y a 5 ans

@Totem 

Da's heel fijn dat wij hier deze info van u krijgen 😊

We hadden al een en ander (maar dus duidelijk niet alles) uitgevogeld via de klantenzone, maar nu is het allemaal officieel bevestigd en uitgelegd.

En om een vraag te beantwoorden die reeds meerdere mensen gesteld hebben: de bestaande abo's blijven die gewoon doorgaan of moet iedereen overgaan naar één van de nieuwe formules? Wij vermoeden dat we kunnen blijven houden wat we hebben, maar kan je dat bevestigen aub? Of ontkennen, wie weet ...

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Totem 

Ik heb al meteen een vraag: Orange Cloud verdwijnt. Wat gaat er gebeuren met de data die daar nu op staan?

Groetjes,
Stefaan

Pisteur vétéran

• 

43  messages

Die zou ik er z.s.m afhalen😉

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@izzet3838  schreef:

Die zou ik er z.s.m afhalen😉

In mijn geval zou het nog geen drama zijn, louter BU, dus ik heb alles ook nog op  mijn foon.

EDIT; Allez, dat denk ik toch .. Zal het beter maar eens nakijken ...

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Totem 

Ik nog een vraagske:

Ik heb nergens op de website iets kunnen vinden over "Loyalty Advantage". Kun je daar iets meer over zeggen of waar ik het kan vinden?

Alvast bedankt

Guerisseur expérimenté

• 

670  messages

@Cdt24801 Zeer goede vraag Ik vroeg me hetzelfde af ...

Pisteur vétéran

• 

43  messages

il y a 5 ans

@Totem komen er ook veranderingen voor het vaste internet(hogere snelheden bijv.)?

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Totem 

Wanneer ik de huidige aanbiedingen bekijk maak ik de afleiding dat de "Loyalty Advantage" eigenlijk erop neerkomt dat je bij sommige foons een korting krijgt wanneer je er een abo bijneemt. En hoe hoger het abo, hoe groter de korting. Er zal dan waarschijnlijk wel een minimumduur aan dat abo verbonden zijn...

Is dat correct?

En hoe zit dat dan indien je reeds een abo hebt?

Pisteur vétéran

• 

43  messages

@Cdt24801 waar zie je die staan?

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 5 ans

Goedenavond, wat een verwarrende situatie. Zeker voor ouderen. 

Ik hoop dat alles hier nu spreek ik eens voor mezelf hetzelfde blijft!!!!!!!!!!!

Wat goed is laat dat aub goed?

Want anders heb ik nog spijt ervan dat ik deze topic toen geopend heb. 

Wij willen niet meer krijgen en ook niet meer betalen gewoon zoals het was, was goed voor ons.

Kan je hier lezen als je zin hebt! 

Dus wij hebben Love en Koala wat is dat nu dan?

En Cloud gaat die echt weg????????????

Groetjes, Josette.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

Als je overgaat naar go intense, @Josette dan betaal je daarvoor maar 1 EUR/maand meer. Je hebt dan ook 15 Gb ipv 8 Gb.

Ik heb ook een Koala en denk van te switchen naar intense

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

Gregory,

met behoud van de korting als je mensen aanbrengt of vervalt die dan?

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

Daar kan ik niet op antwoorden, @Josette 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Josette  schreef:

Goedenavond, wat een verwarrende situatie. Zeker voor ouderen. 

Ik hoop dat alles hier nu spreek ik eens voor mezelf hetzelfde blijft!!!!!!!!!!!

Wat goed is laat dat aub goed?

Want anders heb ik nog spijt ervan dat ik deze topic toen geopend heb. 

Wij willen niet meer krijgen en ook niet meer betalen gewoon zoals het was, was goed voor ons.

Kan je hier lezen als je zin hebt! 

Dus wij hebben Love en Koala wat is dat nu dan?

En Cloud gaat die echt weg????????????

Groetjes, Josette.

Josette, tot nader bericht verandert er niets voor bestaande klanten die niet zelf vragen om naar een van de nieuwe formules over te stappen.

Ik heb de vraag gesteld aan @Totem en het is slechts wanneer we dat antwoord hebben dat we zekerheid hebben. Maar normaal gezien kunnen ze ons niet verplichten over te stappen naar een van de nieuwe tariefplannen en blijft voor ons alles bij het oude. Voorlopig toch. Hoelang, dat zal afwachten zijn.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

Heren bedankt.

Zal wachten tot Totem antwoorden geeft.

Grand Sage

• 

4.1K  messages

il y a 5 ans

@Totem  schreef:

Iets nieuws bij Orange!

Ugh iedereen!

Je zult het zeker gemerkt hebben... Alles... Of bijna alles is veranderd! Nieuwe tarieven, nieuwe optie’s en een paar verrassingen... Laten we dat ophelderen!

De nieuwe formules aangepast aan de familie’s

Onze nieuwe tariefplannen worden "GO" genoemd, ze zijn beschikbaar in 4 formules met vele voordelen. Hier is een korte samenvatting ervan:

GO Unlimited: de grootste formule voor onbeperkte mobiele data (30 Gb aan maximale snelheid), onbeperkt bellen, onbeperkt SMS/MMS, dit voor 40 €. Bovenop dit alles geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en de Pro Voicemail.

GO Intense: 15 Gb mobiele data, gecombineerd met onbeperkt bellen en SMS/MMS aan 30 €. Bovenop dit geniet je ook gratis van de Pro Inclusive diensten en de Pro Voicemail.

GO Plus: 5 Gb mobiele data, onbeperkte oproepen en SMS/MMS voor 20 €. Ook hier geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en Pro Voicemail.

GO Light: De kleine dwerg onder onze tariefplannen, die je recht geeft op 500 Mb, 90 min. beltijd (onbeperkt voor de andere Orange nummers op uw factuur) en onbeperkt SMS/MMS voor 10 €. Zelfs hier geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en Pro Voicemail.

Aarzel vooral niet om onze speciale webpagina te bezoeken om alle kleine details van de tariefplannen te kennen!

Profiteer van deze gezin optie’s en geniet van een korting gelijk aan het aantal abonnementen (Intense en/of Unlimited) die je neemt.

Je geniet van een vereenvoudigd en veelzijdig portfolio. Ik leg je uit waarom 🙂

De grote veranderingen zijn:

• Zoals de slogan luidt "Zit het scheef? We trekken het recht!" ... Je geniet nu van 30 Gb mobiele data aan maximale snelheid!
  • Naast dit alles, geniet je nu van een beknopter en preciezer aanbod dat aan ieders behoeften voldoet. Ook het LOVE-aanbod is vereenvoudigd: bij om het even welk mobiel abonnement betaal je een vaste prijs voor televisie en internet.
  • Grotere flexibiliteit: je kan elk tariefplan aan elke Smartphone koppelen. Het is ook mogelijk om het tariefplan te wijzigen zonder de restwaarde ervan te betalen. Afhankelijk van de gekozen smartphone is het eenvoudigweg nodig om de optie "Loyalty Advantage" of "Smart Data optie" te koppelen.
  • Coyote en Orange Cloud verdwijnen, maar je hebt veel gelijkaardige en gratis alternatieven zoals: iCloud, Google Drive en Dropbox wat gegevensopslag betreft en Maps, Google Maps of Waze wat navigatie betreft, je bent dus niet verloren!
  • De Pro Inclusive diensten zijn algemeen! Je hebt daarom in al je mobiele abonnementen Pro Voice Mail, Call Forwarding, Second Call en Conference Call opgenomen.
  • Als je twee grote abonnementen combineert (Unlimited en/of Intense), krijg je een korting gelijk aan het aantal abonnementen dat je neemt (9 € vermenigvuldigd met het aantal Go Intense/Go Unlimited-abonnementen dat je neemt).
  • De opties Roaming en International worden bijgewerkt met meer inhoud voor lagere prijzen.
  • Nationale surfherlaadbeurten bieden meer mobiele data voor zeer voordelige prijzen (1 Gb voor 6 €, 5 Gb voor 10 €).

Je geniet dus van een vernieuwd portfolio, die je zal aanspreken! Je zal later ook andere verrassingen ontdekken! Aarzel niet om ons te vertellen wat je ervan denkt. 🙂

Moge de geest van De Stam je vergezellen,

Totem

Ugh iedereen,

@TomB zegt het heel correct ! Bedankt voor je reactie hieromtrent !

Nog even aanvullen ivm met Orange Cloud. Cloud verdwijnt inderdaad als je naar de nieuwe tariefplannen overgaat maar je hebt wel alternatieven zoals Google Drive, Dropbox, iCloud, enz. Je zult je data moeten downloaden op je pc, je hebt 2 maanden om deze te recupereren.

Totem's zonnegroetjes,

Totem

Pisteur vétéran

• 

36  messages

il y a 5 ans

1. Waarom geen icoyote meer? 

Ik gebruik het dagelijks. Nu verplichten jullie dat we een icoyote abbo moeten nemen.

waze is totaal geen alternatief.

coyote is specifiek voor camera's etc...

2. die go abbo's. Wat indien love pack? Verdubbeld de data dan? Want indien wel heb je een go met 15gb, dat zou dus 30gb worden.

maar unlimited is ook max 30gb?

of ben ik verkeerd?

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@stefke1974 

De dubbele data geldt niet meer voor de Go abonnementen

Totem is het hier vergeten te vermelden.  Staat wel in de FR versie (bijna gans onderaan) https://community.orange.be/t5/Tarifs-et-consommation/Du-nouveau-chez-Orange/m-p/48580

Voor de vorige abonnementen blijft de data verdubbeld - ik heb nog niks gezien dat dit tegenspreekt

Pisteur vétéran

• 

36  messages

Dus ben ik beter met mijn huidige koala limited

blijft icoyote indien je huidige abbo behoud?

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@stefke1974  schreef:

Voorlopig wel denk ik. 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@stefke1974  schreef:

Wie zijn oude abo behoudt blijft ook dezelfde voorwaarden en voordelen behouden.

Dit natuurlijk tot op de dag dat Orange beslist om alle "oude" formules van ambtswege om te zetten in hun moderne "equivalent", wat geen ondenkbaar scenario is ...

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Gregory 

Ik zie dat jij luttele seconden voor mij ook geantwoord hebt. En als je alles leest zul je vinden dat Totem deze vraag reeds affirmatief beantwoord heeft in een andere post.

Pisteur expérimenté

• 

17  messages

il y a 5 ans

Ik liet me vandaag overschakelen en verneem nu via dit bericht dat ik nu mijn abonnement bij Coyote kwijt ben???

In dat geval al dik spijt dat ik niet bij men oude abo gebleven ben!

@Totem 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Jens_DR  schreef:

Ik liet me vandaag overschakelen en verneem nu via dit bericht dat ik nu mijn abonnement bij Coyote kwijt ben???

In dat geval al dik spijt dat ik niet bij men oude abo gebleven ben!

@Totem 

Tja Jens, wat kan ik daarop zeggen? We hebben het hier op Tribe verschillende keren daarover gehad ...

Pisteur expérimenté

• 

17  messages

Daarvoor ben ik hier nog niet lang genoeg maar goed voor in de toekomst dat ik nu wel goed op de hoogte blijf 🙂 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Jens_DR  schreef:

Daarvoor ben ik hier nog niet lang genoeg maar goed voor in de toekomst dat ik nu wel goed op de hoogte blijf 🙂 

Fijn dat je toch het positieve aspect ziet 😊

Pisteur expérimenté

• 

17  messages

Helpt toch niet met er over te blijven zagen. Altijd vooruit kijken, de enige manier om progressie te maken. Zullen we de komende tijden ook hard nodig hebben nu alles zo onzeker is voor iedereen. 

Apprenti éclaireur

• 

1  message(s)

il y a 5 ans

Ik heb deze avond de Go Plus besteld sedertdien kan ik enkel noodoproepen bellen, zelf niet meer opgebeld worden, en geen sms'en meer verzenden. Ligt dat aan de activatie die nog moet gebeuren?

Guerisseur expérimenté

• 

670  messages

@fietjeforever Hallo,

Dit is normaal gezien de enorme hoeveelheid verkeer op de meeste Orange-servers.

Dit zal te zijner tijd worden opgelost. Ik ben geen vertegenwoordiger van Orange en kan u niets bevestigen met betrekking tot uw vraag. Dat gezegd hebbende, raad ik je ten zeerste aan om voor hulp contact op te nemen met de Webcare of de klantendienst.

Zorg ervoor dat u uw probleem met details uitlegt en bestorm ze niet met meerdere vragen. Onthoud dat ze onder grote druk staan, wees gewoon aardig voor ze.

Groeten

Apprenti pisteur

• 

4  messages

Ik heb een Arend Premium en twee Arend abonnementen voor mijn werknemers. 

Ik heb hierdoor gratis een Surf Extra card en Surf Pack +3GB maandelijks.

Ik zou graag van Arend Premium naar Go Unlimited gaan, net zoals de twee Arend abonnementen die ik ook wil omzetten naar Go Unlimited.

Kan ik mijn Surf Extra card behouden? Komt er iets in de plaats voor de 3GB bij drie abonnementen? Ik lees in de voorwaarden 9 euro korting vanaf 2 abonnementen, maar dat het niet geldig is voor klanten met een BTW nummer (terwijl ik wél op de site zit van de zelfstandigen en ondernemingen). 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Kristofke 

Om daar met zekerheid een correct antwoord op te krijgen zul je dat toch aan Orange zelf moeten vragen, wij kunnen ook maar gaan lezen wat er op de website van Orange staat.

Misschien @TomB hier licht in de duisternis kan laten schijnen ....

En anders het webcare team even raadplegen via messenger of twitter ...

Employé Orange

• 

305  messages

Beste, @Cdt24801 @Kristofke 

De arend premium + 2 Arend abonnementen veranderen naar 3 GO unlimited abonnementen gaat perfect, hierdoor heb je ook telkens 30GB aan volle snelheid ipv 20GB voor dezelfde prijs. (€40 btw incl. per abonnement) Let wel op dat het dan  kost om te bellen naar het buitenland en te surfen in best destinations. Dus die 3 GB maandelijks is vervangen door eigenlijk 10GB extra.

Nu btw incl.:
Arend premium: €60 
2x Arend: €80

Nieuwe tarieven btw incl.:
3x Go unlimited: €120
Eventueel een best destinations plus indien u dit toch zou wensen: €20

M.a.w. Prijs is exact hetzelfde, wel veel meer data op alle nummers. 

Voor de pro packs kan ik nu niets met zekerheid zeggen. Deze zijn volgens mij niet meer van toepassing op nieuwe tarieven. Maar moest ik deze vraag in de shop krijgen zou ik moeten inbellen naar onze achterliggende dienst voor zeker te zijn. Het zou mij niet verbazen mochten deze in de toekomst wel terug komen. 

Het multiproductvoordeel is inderdaad niet van toepassing op klanten met een BTW nummer. 

Los van deze topic: De wijziging naar nieuwe tarieven was niet het enige wat veranderde onlangs maar ook ons volledige Sales programma. Vandaar dat men sommige zaken geleidelijk aan het implementeren is. Dit is een gigantische vooruitgang voor iedereen. (klanten en medewerkers) Maar dit is niets iets wat op 1 2 3 perfect in orde is. Vandaar dat ik soms niet met 100% zekerheid kan zeggen of bepaalde zaken hetzelfde blijven of veranderen. Hiervoor best contact opnemen via Messenger, die staan rechtstreeks in contact met de juiste diensten om zulke zaken na te gaan. Ik zit momenteel thuis technisch werkloos dus ik kan van hieruit niet inbellen aangezien dit puur in mijn vrije tijd is 😉.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Apprenti pisteur

• 

4  messages

Heb het aan Orange gevraagd. 

Triest antwoord is dat de Surf Extra kaart die nu gratis is door drie abonnementen te hebben plots betalend wordt. Daarnaast is er geen enkele korting bij drie Go Unlimited abonnementen op dezelfde factuur voor een professionele klant.

Dus alle Pro voordelen vallen weg of worden betalend, en er is geen enkele korting bij afname van drie abonnemten. 

Ik stel dus vast dat voor het zelfstandigen en KMO segment er weinig nagedacht is geweest over het uitrollen van de nieuwe tarieven. Daar mocht toch wel wat beter over nagedacht zijn voor de start. 

Ik blijf dus momenteel maar bij dezelfde Arend abonnmenten ondanks dat ze hetzelfde kosten en "slechts" 20GB geven ipv 30GB. Zolang Orange zijn zaken niet op orde heeft ivm de Pro voordelen zou ze beter de zakelijke Arend abonnementen verhogen naar 25GB of eveneens 30GB. 

Pisteur expérimenté

• 

20  messages

il y a 5 ans

Ik mis een abonnementje van 15 euro, iets meer data dan de 20 euro maar toch meer belminuten dan het 10 euro abonnement.

Pisteur confirmé

• 

4  messages

il y a 5 ans

Ik gebruik nu ook de go intense en da’s echt prima!

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Linanmgrs  schreef:

Ik gebruik nu ook de go intense en da’s echt prima!

Altijd fijn om iets positiefs van tevreden mensen te lezen 😊 😎

Guerisseur confirmé

• 

363  messages

il y a 5 ans

@Totem  komt het multiproduct voordeel er ook voor zelfstandigen ?

Pisteur vétéran

• 

39  messages

il y a 5 ans

Danku voor de goede info!

Pisteur vétéran

• 

39  messages

il y a 5 ans

Orange cloud verdwijnt???

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Aiko 

Inderdaad. Bij de nieuwe formules DO is het al weg, diegenen die hun oude abo nog hebben kunnen het voorlopig nog behouden maar ook daar zal het uiteindelijk verdwijnen.

Pisteur vétéran

• 

39  messages

Ok, bedankt voor je antwoord

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Cdt24801  schreef:

@Aiko 

Inderdaad. Bij de nieuwe formules DO is het al weg, diegenen die hun oude abo nog hebben kunnen het voorlopig nog behouden maar ook daar zal het uiteindelijk verdwijnen.

Die DO moet natuurlijk GO zijn ....

Pisteur confirmé

• 

7  messages

il y a 5 ans

Hoi,

ik heb de GO unlimited en wist niets over de nieuwe diensten. Kan je me wat meer uitleg geven en dan vooral over pro inclusive diensten. 

Hoe stel je die pro inclusive diensten in? Waar kan ik deze vinden? 

Alvast bedankt! 

Pisteur confirmé

• 

4  messages

il y a 5 ans

Al meteen werk van gemaakt zie.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Sumtinwon  schreef:

Al meteen werk van gemaakt zie.

Da's prima ! 😊