annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Prijs

Topic gestart op: 12-07-22 12h47

Antwoorden: 3 antwoorden

Brutus1
Aspirant verkenner

Prijs

Men abonnement go extreem bedraagt             43€ - 10€ = 33€ staat ook zo aangeheven 

men zoon staat bij mij ook met een go licht abonnement van 11€ ok tot daar alles goed 

reeds maand of 5 al zo aangegeven maar betaal in plaats van 33€+11€=44€ nog steeds iedere maand 55€ 

versta het niet echt heel goed 

met vriendelijke groeten. 

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Gregory
Wijze
Wijze

weet dat sinds jan 2023 de prijzen omhoog gegaan zijn : Evolutie van de mobiele abonnementen en internetaanbiedingen van Orange | Orange België

Zo is de Go Light 12 EUR geworden ipv 11

De Go Extreme Special Edition is 37 geworden ipv 33

Hoe je aan die 55 EUR komt is mij een raadsel - best even je gedetailleerde factuur nazien om de prijzen per onderdeel te bezien - in My Orange of in je klantenzone

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

@Brutus1 

Heb je een love pakket?

Dan krijg je 14 euro korting bovenop maar met de huidige prijzen is dat nu ook 33 euro, met go light zou 11 euro - 2 x 4 euro korting elk moeten krijgen met de prijzen op het internet. Dus betaal je 33 + 11 - 8 voor 2 abbonementen, jij betaald 29 en dan 6 euro voor u zoon. Maar hoe hoger uw abonnement, hoe hoger de korting en interessanter. Als je bvb tv erbij uw faktuur nogmaals 14 euro af. Zo heb ik het begrepen.

Dat is het multipakvoordeel. Het andere is een peterschapsvoordeel.

Maar ik zou de klantendienst bellen om zeker te zijn dat de multipak en peterschapsvoordeel samen kunnen.

 

Mvg

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Brutus1 goedemiddag,

wij kunnen je daar niet mee helpen, neem contact op met FB-Messenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen