Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-01-20 16h45
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben van tariefplan verandert en ik krijg in mijn bevestiging dat ik eveneens Pro Inclusive Service heb geactiveerd??? Wat is dat?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@LPDS schreef:
Ja dat klopt. Maar zijn dat extra kosten ?
Als ik het op de website van Orange zo nalees zou het inbegrepen moeten zijn in het abo voor bedrijven.
Maar voorzichtigheid is altijd geboden, soms wordt iets mooi geformuleerd en kan het anders geïnterpreteerd worden.
Zodus: als ik dat in gewoon Nederlands lees zijn er geen extra kosten, is het inbegrepen. Om daar echter zeker van te zijn kunt ge best de klantendienst van Orange die vraag stellen. Liefst via messenger of twitter, dan hebt ge altijd een spoor van het antwoord.
Onderaan hier zie je wat dat inhoudt. Second call, Conference call, pro voicemail en call forwarding
Als ik eens rondsnuister op de Orange website kom ik dat wel tegen, maar op het gedeelte voor bedrijven en zelfstandigen. Mag ik daaruit concluderen dat je een abo uit dat segment hebt genomen?
Ja dat klopt. Maar zijn dat extra kosten ?
Ja dat klopt. Maar zijn dat extra kosten ?
Ugh @LPDS,
Totem bevestigt dat de pro inclusive services gratis zijn. Deze zijn bestemd voor zelfstandigen 🙂
Totem's groet !
Totem