annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met factuur

Topic gestart op: 24-04-24 10h43

Antwoorden: 2 antwoorden

Greg12
Aspirant scout

Problemen met factuur

OPGELOST

Ik ben vorige maand overgeschakeld naar Orange, en ik begin stilaan gefrustreerd te worden door de, met alle respect, onkunde van de klantenservice.

Ik had Giga Fiber + MyComfortservice aangevraagd (all-in fiber dus) als deel van een love-pakket met ook TV en 2 GSM-abonnementen. De normale prijs voor Giga Fiber is 65 euro, voor MyComfortservice 10 euro. Als je beide neemt, krijg je sowieso een permanente all-in korting van 5 euro. 70 euro per maand dus. Daarnaast is/was er ook een actie dat je de eerste 12 maanden 20 euro per maand korting krijgt. Dus het eerste jaar moet ik 50 euro per maand betalen.

Het liep meteen al fout bij de aansluiting. Blijkbaar had Orange my foutief Start Fiber gegeven ipv Giga Fiber. De eerste volledige maand betaalde ik dus per ongeluk maar 45 euro (45 euro voor Start Fiber + 10 euro voor MyComfort service - 10 euro korting op Start Fiber gedurende de eerste 12 maanden). Meerdere keren moeten bellen om dat in orde te krijgen en effectief naar Giga fiber te gaan. Zogezegd ging alles in orde zijn op de volgende factuur. Ik verwachtte dus ook dat ik deze keer 50 euro zou moeten betalen voor mijn Giga + MyComfort, plus 5 euro voor wat ik vorige maand te weinig betaald had.

Ik krijg nu mijn factuur en moet echter plots 75 betalen voor mijn Internet. Op de factuur zie ik bij de verrekening voor de afgelopen maand staan dat Start Fiber werd afgetrokken (-45), Giga Fiber erbij werd opgeteld (+65), en -5 euro voor de all-in korting op MyComfort service. 15 euro opleg dus voor vorige maand, ipv 5 euro. Simpelweg omdat ze de actie op giga fiber van 20 euro korting per maand (gedurende 12 maanden) niet geactualiseerd hebben. Ik krijg nog steeds slecht een korting alsof ik Start Fiber zou hebben.

Voor de komende maand betaal ik 60 euro volgens de factuur. 65 euro Giga Fiber + 10 euro MyComfort service – 5 euro All-in promo – 10 euro gedurende 12 maanden. Dat zou dus opnieuw 20 euro korting moeten zijn ipv 10.

Ik leg dat met handen en voeten uit aan de telefoon, bleef ze maar herhalen dat het allemaal klopt, maar dat het gewoon wat raar op de factuur staat. Ik zeg dat ik heel goed begrijp hoe het werkt en hoe het op de factuur staat, maar dat het probleem simpelweg is dat ik volgens hun systeem 10 euro korting krijg per maand gedurende 12 maanden, ipv 20 euro, dat dat aangepast moet worden. Na heel veel discussie gaat ze er alsnog mee akkoord om mij een krediet van 20 euro te geven. Maar ik ben er nu alweer 100% zeker van dat dat het probleem niet opgelost zal zijn, en dat ik volgende maand wéér 10 euro teveel aangerekend zal worden. Ik zei haar meteen ook dat het probleem niet opgelost is op deze manier, en dat ik geen zin heb om iedere maand naar Orange te bellen, om weer iemand nieuws aan de lijn te krijgen die het niet snapt, en dat weer allemaal met handen en voeten uit te leggen.

Daarnaast heb ik het probleem dat mijn Airbox al 6 weken niet werkt. Heeft ook nooit gewerkt. Volgens de MyComfort service zou ik prioritair behandeld moeten worden. 6 weken later, en er is nog steeds niets gebeurd. Al zeker tien keer ervoor gebeld, altijd krijg ik iets anders te horen, en altijd beloven ze wel dat ik binnen de twee dagen iets zal terughoren. Niet dus. Vandaag zijn er Wifi problemen bij ons thuis, dus zou die Airbox net van pas kunnen komen, maar hij werkt niet. Hiervoor ook compensatie gevraagd, we zullen zien of we iets krijgen.

Voor zover ik weet kunnen we Orange niet via mail of schriftelijk bereiken. Zou nochtans van pas komen, dan kan ik de situatie eens uitleggen met screenshots, want aan de telefoon willen ze toch niet luisteren. Die bleef maar herhalen dat de kortingen kloppen, wanneer dat duidelijk niet zo is. Om gek van te worden.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Kunt proberen via prive bericht op facebook/messenger.  Denk dat je daar screenshots kunt toevoegen

Good luck

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@Greg12  een goedemorgen,

zoals @Gregory  al schrijft hier is het linkje.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

Kunt proberen via prive bericht op facebook/messenger.  Denk dat je daar screenshots kunt toevoegen

Good luck

Leden met de meeste pluimen