annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Roaming turkije

Topic gestart op: 06-04-24 13h28

Antwoorden: 7 antwoorden

Christophe15
Aspirant verkenner

Roaming turkije

Ik ben net aangekomen in Turkije en we zijn nog maar een half uur in het land of mijn zonen en vrouw krijgen een bericht dat ze hun data hebben overschreden. Nochtans hadden we nog geen tijd voor verbruik. Zit Turkije niet in de EU? En zit hún mobiele verbruik daar niet bij?? Iemand ervaring mee??? 
alvast bedankt voor de hulp

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
Josette
Wijze
Wijze

@Christophe15 een goedemorgen,

je mag het antwoord dat je heeft geholpen als oplossing accepteren.

Dank U.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Christophe15
Aspirant verkenner

Bedankt voor de antwoorden. Ik heb geleerd dat ik dus eerst het EU-land moet checken vooraleer te verbruiken. Vliegtuigstanden staan op! Merci voor de hulp

lithion
Veteraan verkenner

Je kan ook dataroaming afzetten in de instellingen van je telefoon VOOR je vertrekt. Je bent dan wel nog telefonisch bereikbaar. Wel niet zelf gaan bellen en ontvangen oproepen kort houden. 😉

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Christophe15 

je kan deze misschien ook eens lezen?

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/internationaal-roaming/roaming-opties

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen