annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Samenvoegen van 2 abonnementen

Topic gestart op: 03-03-24 08h22

Antwoorden: 3 antwoorden

Isa_fee
Aspirant verkenner

Samenvoegen van 2 abonnementen

OPGELOST

Ik wou de facturatie van mijn abonnement (gsm) samen brengen met de factuur voor tv en internet ( op naam van mijn man).

Ik vroeg aan Orange of dit kon en hoe ik dat moest doen. Ik moest een formulier invullen waarvoor men een link doorstuurde.

Het resultaat was dat mijn gsm nr op naam van mijn man stond, maar dat was uiteraard niet wat ik wou.

Hoe kan ik dat wel doen maar dan met behoud van mijn naam voor mijn gsm abonnement?

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @Isa_fee ,

Nee, dat kan inderdaad niet. Ik was ook niet 100% zeker of dat hetgeen was wat je wou. Waarschijnlijk zullen de medewerkers hetzelfde probleem gehad hebben en je daarom verkeerde info gegeven hebben.


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @Isa_fee ,

Dus als ik het goed begrijp hebben ze jouw GSM en je man zijn internet en TV nu reeds samen gezet maar op de naam van je man? En je had alles liever op jouw naam gehad? Dan heb je het overdracht formulier waarschijnlijk verkeerd ingevuld.

Je kan terug een overdracht formulier invullen om alles nu op jouw naam te plaatsen. Je man is dan de overdrager en jij bent dan de overnemer. Overdracht formulier 

Voor alle duidelijkheid, 1 factuur = 1 naam = 1 klantennummer.
Dus alles op 1 factuur zetten, internet en tv op je man zijn naam en gsm op jouw naam is niet mogelijk. (mocht dit de bedoeling zijn).

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is 😅.



 

0 pluimen
Isa_fee
Aspirant verkenner

Hartelijk dank voor je duidelijke antwoord.

Datgene wat ik wou kan dus niet. (1 factuur en 2 verschillende klantnrs).

Nu heb ik tenminste een duidelijk antwoord 👌

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @Isa_fee ,

Nee, dat kan inderdaad niet. Ik was ook niet 100% zeker of dat hetgeen was wat je wou. Waarschijnlijk zullen de medewerkers hetzelfde probleem gehad hebben en je daarom verkeerde info gegeven hebben.


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen