Apprenti pisteur
•
3 messages
Tariefplan met meeste data?
hallo ik heb een vraag over een gsm abonnement ik zou een nodig hebben met alleen data maar dat vind ik niet echt op jullie site en ook een beetje redelijk van prijs als dat mogelijk is. ik heb gezien dat het mogenlijk is om een helaadkaart te nemen "tempo giga" maar daar zie ik dat je nog geld op je kaart krijgt ook en deze kun je dan omruilen naar keuze als ik niet mis ben ? en als dit zo is is dit dan ook mogen bij een abonnement koala ?
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 7 ans
@leander enkel een abonnement met alleen data is er niet bij Orange te vinden. Er zijn wel zoals u al reeds aanhaalde verschillende abonnementen. Eventueel een tempo Giga en de belminuten die je niet gebruikt kan je omzetten naar GB . Het is ook te zien hoeveel u nodig heeft per maand. Met een Koala krijgt u 4 GB per maand , onbeperkt bellen en smsen. Maar natuurlijk een Arend , 40 euro per maand geeft al recht op onbeperkt internet aan volledige snelheid en daarna op verlaagde snelheid. Moest u nu nog een love pakket hebben bij Orange dan krijgt u bij de abonnementen de data verdubbeld dus wil zeggen de 4 GB bij de Koala worden er 8 GB . Tempo Giga geeft ook 4 GB per maand aan data , dus het is echt hoeveel u nodig heeft voor te gebruiken maandelijks. Als u dat al ongeveer weet kan u de keus maken. Bij alle abonnementen is het niet mogelijk om belminuten om te zetten naar data aangezien men onbeperkte belminuten heeft.
5
0