Apprenti pisteur
•
2 Messages
Waarom verplaatsingskosten technieker na 17u betalen?
Zondagavond digicorder stuk gegaan.. Deed al paar weken raar soms.
Maandagmiddag gebeld naar 5000 na erachter te zijn gekomen dat je niet kan gaan ruilen in de shop zoals bij de concurrentie..
Om daar te horen te krijgen dat er een technieker moet komen. Woensdag pas.. wat ik nog begrijp met de feestdag ertussen.
Maar dat ik 30€ verplaatsingskosten moet betalen omdat het zoals bij de meeste werkende mensen na 17u moet, begrijp ik niet!
Kan ik toch niet aan doen dat mijn gehuurde digicorder stuk gaat ? En wil hem gerust zelf gaan omruilen zoals bij bijv. Proximus gevraagd werd.
De juffrouw aan de telefoon was niet bijzonder behulpzaam..
Of valt dit onder garantie?
Mvg Tom L
CedricV
Employé Orange
•
15 Messages
il y a 7 ans
Ik raad aan om even naar de facturatiedienst te bellen op het nummer 5000 van zodra die kosten eventueel zouden aangerekend worden.
2
0