annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

flybox coronatijden als leerkracht.

Topic gestart op: 19-03-20 13h52

Antwoorden: 10 antwoorden

Stijn1
Aspirant verkenner

flybox coronatijden als leerkracht.

Beste orange,

Hier thuis zitten wij met twee leerkrachten en we hebben voor een flybox gekozen. Dit past perfect in onze structuur na de schooluren online te werken en 's avonds nog een serie te zien voor het slapengaan.

Maar nu met deze coronatijden verloopt het allemaal wat moeilijker..
Wij moeten live lesgeven, online filmpjes uploaden, taken uploaden, taken online verbeteren en downloaden etc. Hierna zien we ook nog eens graag een serie na het online werk (op de laagste kwaliteit anders geraken we er zeker niet) en dit zijn er natuurlijk wat meer dan gewoonlijk.
Ik hoop dat u ook begrijpt dat het dataverbruik enorm is gestegen. 

Na 16 dagen zit ons surfvolume er bijna door en heb ik moeten bijkopen om toch ons werk als leerkracht online te kunnen blijven doen. dit bijkopen is zeer prijzig. 1euro/gig. En in deze tijden vliegt dat er natuurlijk snel door. Aangezien we niet weten hoelang dit nog gaat duren, zal het voor ons een zeer kostelijke tijd worden op gebied van internet! 

Alvast bedankt voor de 5gig mobiel internet maar daar zijn wij spijtig genoeg weinig mee..

Kan hier geen oplossing voor worden gevonden?

Met vriendelijke groeten
bezorgde leerkrachten

 

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
Stijn1
Aspirant verkenner

Bedankt voor je reactie Tom!

Dit zou het inderdaad wel wat makkelijker maken.
Ik ga eventje wachten om te kijken wat orange zegt maar dit is inderdaad een goedkopere oplossing!

pievdb
Ervaren verkenner

vergeet niet dat als je extra flybox bijneemt voor even je wel die flybox moet helemaal afbetalen laat u niet vangen want komt u duur uit hoor;)

pievdb
Ervaren verkenner

heb da ook gedaan uitgerekend komt mijn abb uit op 55 euro per maand ipv 15 of 20;-) bezint eer ge begint en dat voor 14 dagen internet 🙂 en 2 weken smalband waar je enkel radio mee kan luisteren .... een mail sturen gaat amper , tenzij zonder bijlage....

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Stijn1  beste is deze vraag eens te stellen aan een van de moderators om dit te kunnen bekijken.

 

@Totem  gaat er een mogelijkheid komen voor de Flybox gebruikers dat deze ook meer tijdelijke data kunnen krijgen ? Want wat @Stijn1  zegt is wel een punt natuurlijk. 5 GB voor mobiele gebruikers is heel mooie geste maar misschien voor de flybox gebruikers ook wel een mooie geste zodat thuiswerkers toch vooruit kunnen.

 

@Stijn1 misschien ( als je genoeg data hebt in je abonnement ) een hotspot tijdelijk erbij maken met je gsm. Dan kan je toch even vooruit. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Stijn1
Aspirant verkenner

alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Ik probeer een beetje van alles om orange toch maar te contacteren maar geen reactie..

Maar ik begrijp natuurlijk wel dat ze het nu druk hebben.

Heb dit gereageerd op een fb bericht van orange.. Want hun telefonisch bereiken is nu onmogelijk..

Leden met de meeste pluimen