annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

gsm bestellen en abonnement behouden

Topic gestart op: 12-10-23 11h22

Antwoorden: 4 antwoorden

noanotermans
Rekruut scout

gsm bestellen en abonnement behouden

Ik wil een nieuwe gsm bestellen (iphone 15 - 128 GB - roze) en ik wil hierbij mijn abonnement behouden (Go Intense). Wanneer ik alles aanduidt volgens de procedure, staat er dat ik 819€ + 35€/maand moet betalen. Volgens de Orange winkel (Hasselt) is de 35/maand wat ik nu ook betaal aan mijn bestaand abonnement (wat ik dus wil behouden), waardoor ik dus enkel de 819€ moet betalen.

wanneer ik mijn aankoop wil afronden, moet ik kiezen tussen een nieuwe sim of e-sim, terwijl ik al een simkaart heb en deze wordt behouden omdat ik het abonnement behoudt.

hoe kan ik de aankoop afronden?

Het abonnement wordt betaald door mijn ouders, moet ik de gsm dan via hun nummer aankopen?

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@noanotermans 

Zie het probleem niet helemaal.

Je wil gewoon een toestel koppelen aan je abonnement en dat kan je doen. Je moet direct het bedrag betalen van je nieuw toestel online en je hebt maandelijks je kosten aan € 35 per maand. Maar je dient wel 2' maanden klant te blijven want je hebt een korting op je toestel. Als je opzegt dan betaal je die korting terug.

Je duid na de aankoop aan nieuwe sim , normaal krijg je geen nieuwe simkaart aangezien je al klant bent. Jou nummer moet je verplicht invullen want je staat op de factuur van je ouders. Je kan ook maar per nummer één toestel koppelen.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @noanotermans ,

Pletse_0-1697103086888.png

Daarna je gsmnummer invullen en bevestigen en je zal een smscode moeten ingeven. Daarna kun je de verdere stappen ondernemen en zal de gsm aan uw bestaand nummer gelinkt worden.

0 pluimen
noanotermans
Rekruut scout

en moet ik dan kiezen tussen een nieuwe sim of een e-sim? ik moet iets kiezen voordat ik mijn bestelling kan afronden. ik wil mijn abonnement wel behouden

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

@noanotermans ,

Wat ik denk:

Wanneer je een aankoop doet met bestaand abonnement en je deze wenst te behouden zou je de aankoop moeten kunnen voltooien zonder nieuwe (E-)sim.

Wanneer een nieuw abonnement/nummer zal aangemaakt worden voorzien ze een nieuwe (E-)sim.

Dus mocht ik van jou zijn, de aankoop niet voltooien want als je iets verkeerd doet heb je een nieuw nummer gedurende 24 maand ...

Desnoods bellen naar de klantendienst, je kan de telefoon ook op die manier bestellen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen