annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement met smartphone nog steeds niet ontvangen

Topic gestart op: 23-07-20 17h40

Antwoorden: 17 antwoorden

Bubble4
Gewaardeerd verkenner

Abonnement met smartphone nog steeds niet ontvangen

Vorige week bestelde ik een abonnement met smartphone. Ik ben al zo’n 7 jaar klant bij Orange en nog nooit klachten gehad. Tot nu... Mijn nummer wordt behouden maar ik bestelde een smartphone met een nieuw abonnement. Morgen zijn we een week voorbij en heb ik nog steeds geen smartphone gezien en is mijn abonnement nog altijd niet gewijzigd.

Ik heb al meerdere keren de klantendienst gebeld en daar krijg ik telkens hetzelfde te horen, een dossiernummer wordt aangemaakt en we zetten hier spoed achter. Sommigen vinden gewoon mijn order niet maar het geld voor die smartphone is wel vorige week al van mijn rekening gegaan!

op social media krijg ik nergens antwoord, en ik ben het grondig beu! Nog meer mensen die hun bestelling niet ontvangen?

Labels (1)
17 ANTWOORDEN 17
patrick2
Wijze
Wijze

@Bubble4  er zijn inderdaad meerdere mensen waar hun bestelling vertraagd is. Je hebt al goed gehandeld door een dossiernummer te maken en op social media zullen ze wel antwoorden maar dat duurt iets langer door drukte. Heb gewoon geduld want er zijn nog bestellingen genoeg om deze af te handelen maar je gsm wordt echt wel geleverd. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bubble4
Gewaardeerd verkenner

Ik hoop het echt, want mijn eigen smartphone is stuk... en in mijn mailtje stond levering binnen de 48u... ik vind het jammer

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Bubble4  daar kan ik inkomen en zeker als je geen gsm meer hebt die je kan gebruiken. Hopelijk is het snel opgelost voor je. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen