Profil de l_siau

Pisteur confirmé

• 

3  messages

lundi 23 avril 2018 14:57

Apple Watch Cellular - wanneer?

Apple heeft nu al geruime tijd terug hun Watch series 3 aangekondigd. De gewone versie is reeds beschikbaar, maar wanneer zouden de LTE toestellen op de belgische markt komen? Heb al meermaals gehoord dat dit afhankelijk zou zijn van de Belgische providers. Daar zij hun netwerk moeten open stellen voor de ingebouwde cellular chip? in frankrijk ondersteund Orange dit al lang, maar in belgië nog niks van nieuws...

Alvast bedankt!

Grand Sage

• 

4.1K  messages

il y a 7 ans

Apple heeft nu al geruime tijd terug hun Watch series 3 aangekondigd. De gewone versie is reeds beschikbaar, maar wanneer zouden de LTE toestellen op de belgische markt komen? Heb al meermaals gehoord dat dit afhankelijk zou zijn van de Belgische providers. Daar zij hun netwerk moeten open stellen voor de ingebouwde cellular chip? in frankrijk ondersteund Orange dit al lang, maar in belgië nog niks van nieuws...

Alvast bedankt!

Ugh @I_siau,

Ik klom de berg van Orange op met een prachtig uitzicht. Helaas was er in de weide omgeving nog geen datum te verkennen voor de Watch series 3.

Maar wat er niets is, kan nog steeds komen ;-)!

Totems 🐺Saluut

Pisteur expérimenté

• 

17  messages

Nu Orange bekend heeft gemaakt dat ze esim gaan ondersteunen vermoed ik dat er schot in de zaak komt met eindelijk de Apple Watch met cellular te gaan ondersteunen? Enig idee wanneer we deze kunnen verwachten en of Orange deze zelf gaat verdelen zoals bij Orange Frankrijk?

Sage

• 

7.2K  messages

@Data_w  schreef:

Nu Orange bekend heeft gemaakt dat ze esim gaan ondersteunen vermoed ik dat er schot in de zaak komt met eindelijk de Apple Watch met cellular te gaan ondersteunen? Enig idee wanneer we deze kunnen verwachten en of Orange deze zelf gaat verdelen zoals bij Orange Frankrijk?

Die vraag kun je best eens aan @Totem stellen met het vriendelijk verzoek om ze door te spelen aan zijn collega's, want hijzelf is ook geen vervanger van de klantendienst hé. En wij zelf, gewone Tribers, zijn ook gewone klanten dus wij kunnen daar zeker geen antwoord op geven ..

Chef pisteur

• 

111  messages

Geduldig of ongeduldig afwachten is de boodschap 😊

Grand Sage

• 

4.1K  messages

Ugh @Data_w,

Momenteel is er nog geen datum voorzien voor de ondersteuning voor de Apple Watch Cellular, onze teams werken hard hieraan.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Chef pisteur

• 

111  messages

@Totem Harder werken 🤪 lol

Apprenti pisteur

• 

3  messages

il y a 7 ans

Is er al meer nieuws beschikbaar omtrent het gbruik van de Apple watch LTE in Belgie?

Grand Sage

• 

4.1K  messages

@vantage  schreef:

Is er al meer nieuws beschikbaar omtrent het gbruik van de Apple watch LTE in Belgie?

Ugh @vantage

Helaas geen meer nieuws! 😞

Waar rook is, is een vredespijp!

🌵 Totems Groet 🌵

Apprenti pisteur

• 

3  messages

Ondertussen meer nieuws? Misschien met lancering nieuwe producten in het najaar?

Bedankt!

Apprenti guérisseur

• 

126  messages

Ze zullen nooit iets aankondigen voor het officieel wordt... 🙂

Apprenti guérisseur

• 

126  messages

@Totem, misschien de tag "suggestie" toevoegen? 🙂

Pisteur expérimenté

• 

16  messages

Hoe zit dat nu bij Orange? In Frankrijk, Polen en Spanje bieden jullie wel eSim ondersteuning voor de Apple Watch, waarom kan dat niet in België? We zijn nu al bijna een jaar verder en nog steeds geen nieuws...

Pisteur confirmé

• 

3  messages

il y a 4 ans

Yes, when will the LTE option be rolled out?

Telenet is now fully busy and Orange had long announced it would be the first. 

I see many posts in the forum over the last 2-3 years asking the same question. Several people asked a couple of months ago when Telenet suddenly announced that they were launching Apple Watch support but since then there has been no further communication. 

Does anyone know anything and isn't it about time that Orange replaced their official and soon 1 year old statement asking just for a little bit of patience with something more tangible like a launch date !!!!!!!

Pisteur expérimenté

• 

16  messages

Yes, indeed, Orange is making itself irrelevant. From a mobile leader it is fast becoming not even a mobile follower but a laggard.

Pisteur vétéran

• 

49  messages

Stel er komt ondersteuning voor de AppleWatch met LTE van Orange zoals Telenet recent gedaan heeft, moet ik dit dan zien als

1) een extra e-Sim abbonement die je nog eens extra moet afsluiten aan vb. 20€ per maand voor een Go met 8Gb

2) als een extra Sim kaart aan bijvoorbeeld 3€ per maand extra. Dit is nu bij Orange maar geldt dan voor een fysiek extra Sim kaart.

3) zonder extra kosten waarbij je zoals Telenet One Number je huidige abonnement kan delen met een extra toestel.

In geval van optie 3 zou dit wel interessant zijn om je eigen abbonement en je eigen data te kunnen delen met een smartwatch. Dat het gebruik van je data op je smartwatch gewoon van je eigen abonnement gaat. Wil ook geen 2 verschillende nummers hebben.

Sage

• 

7.2K  messages

@Lotus-3C 

Dat is een vraag die enkel de grote wijzen van Orange kunnen beantwoorden, en daarmee bedoel ik niet de wijzen van dit Forum. Daarmee bedoel ik echt de top van Orange. Zij die de politieke lijnen bepalen en uitzetten.

Pisteur confirmé

• 

3  messages

Orange please communicate concerning LTE for Apple Watch. 

We are edging close to the border of fake promotion because customers were requested to have "just a little bit of patience" in a press release that is now roughly one year old. 

Apprenti pisteur

• 

2  messages

Is er een richt datum voor ondersteuning Apple Watch cellular. Anders zal ik moeten overstappen naar Telenet 

Apprenti pisteur

• 

2  messages

il y a 4 ans

Is er al meer nieuws over de ondersteuning?

op de Apple site staat nog steeds alleen Telenet?

Pisteur expérimenté

• 

17  messages

Ik had het overlaatst nog eens met iemand van orange hierover en die liet uitschijnen dat waarschijnlijk 5G nog sneller uitgerold zal worden dan de ondersteuning voor de Apple Watch met LTE.

Apprenti pisteur

• 

2  messages

Maar dan staat er wel op hun site dat dit ASAP word ondersteund? Dit staat er wel al meer als 1 jaar op hun site. 

Pisteur expérimenté

• 

17  messages

Inderdaad deze opmerking heb ik ook gegeven en dan is het antwoord dat ze ermee bezig zijn en dat er op gepaste tijd een communicatie zal gedaan worden als het zover is. Niets meer niet minder.

Pisteur expérimenté

• 

16  messages

il y a 4 ans

Sorry ik ben het wachten beu. Orange België staat vér achter op de buitenlandse zusters en communiceert niet over de Watch-ondersteuning. Ik heb een Telenet abonnement genomen en dat werkte meteen, zonder enig probleem. Bye Orange.

Éclaireur novice

• 

1  message(s)

LOL gij hebt uw esim op u gsm opgegeven voor een esim op uw apple watch. Liever een esim op mijn gsm hoor. En dit heeft telenet niet dus "congratulations you played yourself" 

Pisteur confirmé

• 

9  messages

Ik denk dat je het verkeerd ziet. Een e-sim op je gsm heeft geen voordeel ten opzichte van een gewone sim, behalve dan het feit dat je dual-sim kan gebruiken (wat ik bijvoorbeeld niet nodig heb) , dus die e-sim op je gsm opgeven voor een e-sim in de apple watch (de enige manier op LTE op de apple watch te krijgen) is voor veel gebruikers geen opgave maar een extra feature.

Pisteur confirmé

• 

9  messages

Ondertussen al 2022 jongens!
Ik ben ondertussen al meer dan een jaar eigenaar van een LTE apple watch omdat dit inderdaad beloofd werd. Ik geef het nog tot de zomer maar dan wordt het ook Telenet voor mij, gaan rond fietsen en joggen zonder altijd die gsm bij te moeten hebben is toch echt het doel! Net het zelfde verhaal als Belfius en Apple-pay , elke bank heeft dat ondertussen !!

Loading...