4.4K  messages

jeudi 9 janvier 2025 11:54

Bestelling en levering iphone

Hallo, 

Ik heb op zaterdag 4/01/2025 een iphone besteld en heb enkel een bevestigingsmail ontvangen na de bestelling zelf. Ik heb nog geen factuur ontvangen en ook nog geen mail gekregen dat hij verzonden is. Er stond op de website dat het binnen de twee werkdagen geleverd wordt. Ik heb al contact proberen opnemen via facebook maar heb nog geen reactie gekregen. Ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met een bestelling via orange. 

Sage

 • 

7.4K  messages

il y a 6 mois

@Anonymous goedemiddag.

Dan zal je even geduld moeten hebben.

Je kan naar nr 5000 telefoneren.

Maar je besteld in het weekend dus moet je die 2 dagen niet serieus nemen. 

Succes.

 

Josette_0-1736432749871.jpeg

 

4.4K  messages

Dat weet ik, daarom schreef ik werkdagen, we zijn ondertussen ook al donderdag (de vierde werkdag). Het is ook vervelend omdat je nergens de status van je bestelling kan terugvinden. 

Sage

 • 

7.2K  messages

il y a 6 mois

Ik heb hier al vaker zulke wedervaren gelezen, @Anonymous , en daarom zou ik iedereen die een waardevol toestel (maakt niet uit wat het juist is) wil aankopen bij Orange om dat persoonlijk en in levenden lijve te doen in een shop. En dus niet online.

Ik persoonlijk heb in de loop der jaren reeds verschillende toestellen (voor mij en mijn madam) bij Orange gekocht, steeds persoonlijk in de shop. Nog nooit problemen gehad daarmee ....

Je moet er natuurlijk de deur voor uit ipv vanuit uw luie zetel op de toetsen te tokkelen ... Maar voor mij is die "inspanning" de moeite waard om in ruil de nodige zekerheid en de onmiddellijke levering te bekomen.

Ieder moet dat natuurlijk voor zichzelf uitmaken. Ik kan de tip maar meegeven ...

Ieder doet wat hij wil, maar dit is mijn advies ...

Éclaireur novice

 • 

1  message(s)

il y a 6 mois

Hier hetzelfde probleem;

Iphone besteld (en betaald!) op 8 jan. Bevestigings-email gekregen dat deze binnen "binnen 2 werkdagen na het verwerken van je bestelling geleverd wordt" vandaag nog steeds geen mail ivm levering ontvangen ...

In dezelfde bestelling zat ook een oplader. Die werd wel vlot geleverd. Met track & trace email etc. Dus systeem en email werkt.

Verder zat er in de bestelling ook een mobiel abonnement dat geactiveerd zou worden via e-sim Dat zou 'sneller gaan dan fysieke sim'. Hier zou ik een mail met QR code voor moeten ontvangen. Ook nog niet ontvangen.

Leest eigenlijk iemand van Orange dit mee? (ik heb geen zin om aan de hulplijn te hangen)

Mvg,

Bart

Sage

 • 

7.5K  messages

Nee, @barthouben81 niemand van Orange leest hier mee

Loading...