Pisteur confirmé
•
8 messages
Bestelling
Ik Heb vrijdag 27/12/24 een nieuwe iphone besteld voor 19u er stond bij voor 19u volgende dag in huis zelfs zaterdag maar dat is niet het geval… heb alleen een bevestingsmail gekregen voor de rest niets! Het is ondertussen maandagavond en ben nog steeds aan het wachten…
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 7 mois
@Joookeessss
Dat de volgende dag geleverd moet je niet te letterlijk nemen. Maar nu met deze feestdagen er tussen zeker al niet aangezien het overal heel druk is met bestellingen en pakjes te brengen.
Ik heb ook ergens wat besteld en het is binnen. Ik kon dat voor 15 uur in orde brengen en dan brengen ze dat de volgende dag maar ik kreeg direct bericht dat door drukte de pakjes niet tijdig geleverd kunnen worden.
Nu in het algemeen zijn er wel meerdere topics hier die hetzelfde zeggen. Er zijn verschillende factoren die een rol spelen en nu zullen het zeker de feestdagen zijn en als je geluk hebt is het morgen binnen. Met wat pech na de feestdagen.
3
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 7 mois
@Joookeessss goedemorgen,
als je logisch nadenkt weet je dat dit niet kan zeker met deze dagen niet.
De mensen zijn ook maar mensen en géén robots ze doen wat ze kunnen.
Dus misschien een beetje geduld opbrengen?
Of in een winkel zijn gaan kopen!
7
Joookeessss
Pisteur confirmé
•
8 messages
il y a 6 mois
Ondertussen al meer dan 1 week voorbij om exact te zijn 11 dagen en nog steeds niks gehoord heb hun proberen contacteren maar er komt geen oplossing uit word het stilaan beu zenne!!
0