annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cadeau smartphone aanvragen lukt niet

Topic gestart op: 26-10-23 20h27

Antwoorden: 13 antwoorden

deurenkletser
Ervaren verkenner

Cadeau smartphone aanvragen lukt niet

Ik kocht begin oktober een nieuwe smartphone, namelijk de Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G.

Hierbij krijg ik gratis draadloze oortjes. Ik heb het aanvraagformulier ingevuld en de mail ontvangen.

Maar telkens wanneer ik de aanvraag wil doormailen naar orange@good-deal.be met een foto van de factuur en de IMEI krijg ik een foutmelding. Ik heb al geprobeerd om vanaf een ander mail adres te sturen, maar ik blijf deze melding krijgen, mijn aanvraag komt dus niet toe:

Er is een probleem met het postvak van de geadresseerde. Verzend het bericht opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, neemt u contact op met de e-mailbeheerder.

smtp-2-9001.mail.infomaniak.ch gaf deze fout:
Spam message rejected

Iemand enig idee hoe ik Orange kan bereiken over dit probleem? Want ik blijf deze melding nu al meer dan een week krijgen en kan mijn cadeau dus niet aanvragen. Nog mensen dit probleem?


Bedankt.

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
patrick2
Wijze
Wijze

@deurenkletser 

Vermoedelijk heb je niet gedaan wat je moest doen want je kan namelijk niet zo even een email sturen naar dat adres. 

Ben eens gaan zien naar die promotie maar er staat een duidelijke link bij waarin je jou informatie moet invullen en dan op verzenden drukken.

https://cdn.flxml.eu/f-57731a592d4a3645

Bovenstaande is juiste link , daar de gegevens invullen en dan beneden staat verzenden.

Scherm­afbeelding 2023-10-27 om 11.09.52.png

 Op de balk in het rood omlijnde moet je drukken en kom je op deze pagina

Scherm­afbeelding 2023-10-27 om 11.11.36.png

 Alles invullen en druk in het oranje balkje op verzenden.

Dan komt alles op de juiste plaats aan en niet zo maar even een email sturen want dat komt niet aan.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
deurenkletser
Ervaren verkenner

Dag @patrick2 ,

Bedankt om even mee te kijken. Ik had de aanvraag gedaan zoals je zegt, het resultaat daarvan is dat je een mail krijgt dat je deelname is geregistreerd,maar in die mail vraagt men om de factuur en foto IMEI als bijlage te mailen naar het vermelde mail adres, dat lukt dus niet. Zie hierna:

deurenkletser_0-1698402063958.png

Dus er staat wel degelijk dat je moet mailen nadat je de aanvraag hebt gedaan met het invulformulier...

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@deurenkletser een goedemorgen,

je kan contact opnemen met het nr: 5000

Of doe een berichtje via FB-Messenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
deurenkletser
Ervaren verkenner

@Josette 

De klantendienst kan mij niet helpen. Ik moet het aan Xiaomi vragen. Dat gaat dus weer niks worden want het is wel degelijk een actie van Orange. Wat een valse actie.

Leden met de meeste pluimen