annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cadeau smartphone aanvragen lukt niet

Topic gestart op: 26-10-23 20h27

Antwoorden: 13 antwoorden

deurenkletser
Ervaren verkenner

Cadeau smartphone aanvragen lukt niet

Ik kocht begin oktober een nieuwe smartphone, namelijk de Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G.

Hierbij krijg ik gratis draadloze oortjes. Ik heb het aanvraagformulier ingevuld en de mail ontvangen.

Maar telkens wanneer ik de aanvraag wil doormailen naar orange@good-deal.be met een foto van de factuur en de IMEI krijg ik een foutmelding. Ik heb al geprobeerd om vanaf een ander mail adres te sturen, maar ik blijf deze melding krijgen, mijn aanvraag komt dus niet toe:

Er is een probleem met het postvak van de geadresseerde. Verzend het bericht opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, neemt u contact op met de e-mailbeheerder.

smtp-2-9001.mail.infomaniak.ch gaf deze fout:
Spam message rejected

Iemand enig idee hoe ik Orange kan bereiken over dit probleem? Want ik blijf deze melding nu al meer dan een week krijgen en kan mijn cadeau dus niet aanvragen. Nog mensen dit probleem?


Bedankt.

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
patrick2
Wijze
Wijze

@deurenkletser 

Kun je anders eens proberen met een ander email programma of gebruik je er maar ééntje ?

Misschien dat daar de fout ligt dat is ook een mogelijkheid.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
deurenkletser
Ervaren verkenner

@patrick2 fijn dat je blijft mee denken, maar ik heb al vanaf 3 andere mail adressen geprobeerd (gmail, outlook en professioneel van het werk). Ze geven allemaal dezelfde foutmelding: spam detected, message rejected.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@deurenkletser 

Ben even zo vrij geweest een test email te versturen naar dat email adres , gewoon ook om te testen.

Maar ik krijg geen replay en de email is verstuurd. Heb het verstuurd met Apple mail.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
deurenkletser
Ervaren verkenner

Ik ga dat proberen, bedankt.

Leden met de meeste pluimen