annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cadeau smartphone aanvragen lukt niet

Topic gestart op: 26-10-23 20h27

Antwoorden: 13 antwoorden

deurenkletser
Ervaren verkenner

Cadeau smartphone aanvragen lukt niet

Ik kocht begin oktober een nieuwe smartphone, namelijk de Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G.

Hierbij krijg ik gratis draadloze oortjes. Ik heb het aanvraagformulier ingevuld en de mail ontvangen.

Maar telkens wanneer ik de aanvraag wil doormailen naar orange@good-deal.be met een foto van de factuur en de IMEI krijg ik een foutmelding. Ik heb al geprobeerd om vanaf een ander mail adres te sturen, maar ik blijf deze melding krijgen, mijn aanvraag komt dus niet toe:

Er is een probleem met het postvak van de geadresseerde. Verzend het bericht opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, neemt u contact op met de e-mailbeheerder.

smtp-2-9001.mail.infomaniak.ch gaf deze fout:
Spam message rejected

Iemand enig idee hoe ik Orange kan bereiken over dit probleem? Want ik blijf deze melding nu al meer dan een week krijgen en kan mijn cadeau dus niet aanvragen. Nog mensen dit probleem?


Bedankt.

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
patrick2
Wijze
Wijze

@deurenkletser 

Nee het is geen actie van Orange maar wel degelijk van Xiaomi. 

Orange is enkel de verdeler die mogen dit soort acties niet opzetten dat mag en doet enkel de fabrikant. Waarom moet je dit dan doorsturen naar Orange vraag je je dan af ? 

Omdat je moet kunnen aantonen dat je toestel wel degelijk daar gekocht is en niet bij een ander.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
deurenkletser
Ervaren verkenner

@patrick2 mij maakt het niet uit naar wie ik moet sturen. Ik had graag dat ik hetgeen men beloofd kan leveren. Dat zal dus weer niet lukken want de ene stuurt me naar de andere. Ik zal me er maar bij neerleggen dat het niks wordt.

Josette
Wijze
Wijze

@deurenkletser heb je via FB geprobeerd?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
deurenkletser
Ervaren verkenner

@Josette : jazeker, maar het antwoord was duidelijk, vraag het maar aan Xiaomi en daar weten ze van toeten of blazen want zij zeggen dat Orange de actie organiseert.

deurenkletser_0-1698491690557.png

Ik zal me er wel bij neerleggen dat ik naar dat zogenaamde cadeau kan fluiten.

 

 

Josette
Wijze
Wijze

@deurenkletser goedenavond, niet zo snel opgeven hoor!

Waar je recht op hebt dien je te krijgen.

Doe eens een mail naar:  Xiaomi 

https://www.mi.com/nl/support/offline-form

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen