annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Copa Recycle

Topic gestart op: 06-08-21 17h09

Antwoorden: 3 antwoorden

Ingrid24
Aspirant verkenner

Copa Recycle

Beste, een collega van jullie call center raadde me aan om op deze manier contact op te nemen. Graag wilde ik mijn oude smartphone inleveren via Coparecycle, zoals vermeld op jullie website. Ik maakte alles in orde, drukte het formulier af en zag dat er nergens een adres vermeld stond om naar  te versturen. Niet op het formulier en niet op jullie website en niet op mijn bevestigingsmail van compa recycle. Ik belde naar "5000"en na 15 min wachten, moesten ze me het antwoord schuldig blijven. IK zocht het op via Google en vond een adres in Frankrijk (?). Heel vreemd? Dan naar B-post om mijn pakje te verzenden. Bij B-post wilde ze me 11 euro aanrekenen voor verzending, terwijl op jullie website duidelijk staat dat de verzending gratis is. Kunnen jullie me zeggen wat ik  u moet doen? Compa recycle heeft ondertussen al mijn gegevens en wil de gsm ten laatste op 19/8 ontvangen. Kan ik a.u.b het juiste adres krijgen en hoe moet ik dit pakje versturen zonder kosten? Graag ook betere info op jullie website en duidelijk verzendadres melden. Via 5000 bleek dat niemand echt wist hoe Compa recycle werkt, dat maakt me erg ongerust, vermits ik ik erop vertrouwde dat het veilig was, want al mijn persoonlijke gegevens zijn wel doorgestuurd naar deze firma. Hopelijk ontvang ik snel een antwoord. Alvast bedankt en vriendelijke groeten, Ingrid.

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
khoebeke
Ervaren verkenner

Kan je je gsm niet in een Orange winkel binnenbrengen?

0 pluimen
MustafaY
Leidende genezer

Hallo @khoebeke , @Ingrid24

In de shop of online. 

Opsturen is gratis. Hiervoor voer je het merk of het model van het product in en volg je de stappen verder:

https://orange-nl.comparecycle.com/

Groetjes,

Mustafa

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Ingrid24  goedenavond,

maar wij kunnen je daar echt niet bij helpen hoor, zijn ook

maar klanten.

We kunnen je wel tips geven.

Je kan via FB- Messenger je bericht doorsturen

daar wordt je sneller geholpen. Succes.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Van mij krijg je deze:

 Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen