annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutcode d102

Topic gestart op: 26-08-23 10h26

Antwoorden: 4 antwoorden

Kenverresen
Aspirant verkenner

Foutcode d102

Dag iedereen

vandaag installateur langs geweest en decoder aangesloten. 

ik kan van zenders enkel canvas en vrt1 zien, bij andere krijg ik foutmelding D102

hoe kan ik dit oplossen?

gr Ken

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
vervloetelke
Ervaren verkenner

bel best even de klantendienst, zij zullen je de nodige instructie(s) geven om thuis zelf de decoder te synchroniseren maar zij kunnen ook nagaan of er een eventueel defect is en je verder helpen dan

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

@Kenverresen 

Bel de klantendienst, ze zullen je instructies geven om thuis zelf de decoder te synchroniseren maar ze kunnen zelf ook nagaan of er een defect is en je dan verder helpen door eventueel als het aan de decoder ligt, deze  GRATIS te vervangen met een nieuwe.

 

Ik hoop dat je probleem snel opgelost word.

Ze vragen meestal om alles uit de stekkers te halen, modem afzetten, decoder te resettennadat je je  schakelaar terug aan, modem  aan, en dan reset knop loslaten.

 

Mvg

Helen1

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Kenverresen een goedemorgen,

Je kan hier eens lezen gaan

wie weet helpt het je.

https://community.orange.be/t5/Tv/code-d102/m-p/97806#M4367

Succes.

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @Kenverresen ,

Werkte alle zenders wanneer de technieker vertrokken is?

Ik zou eerst en vooral de decoder eens zonder stroom zetten, dus stopcontact uit trekken voor enkele seconden en dan terug insteken. Zo kan die eens opnieuw opstarten. 
Indien het nog niet opgelost is, controleren of de decoder internet verbinding heeft (oranje vierkantje drukken, naar rechts gaan naar instellingen, daar ergens tussen zoeken want weet het helaas niet vanbuiten 🙄). Heb je geen verbinding, volg dan de stappen om connectie te maken met de wifi.
Eens je verbinding hebt, checken of het werkt. 

Werkt het nog steeds niet? Klantendienst bellen.
Is de technieker vertrokken zonder dat alle zenders werkte? Dan zeker klantendienst contacteren. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen