annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Google Pixel

Topic gestart op: 12-02-24 11h27

Antwoorden: 2 antwoorden

Proximulantis
Leidende verkenner

Google Pixel

Het zou fijn zijn dat OOK Orange de Google pixel zou aanbieden.

Op dit moment is dat enkel in de webshop van Google en de webshop van Proximus.

Ik vroeg me af wanneer Orange deze telefoons met stock Android ook zou verkopen in de Orange winkels en online store.

Ik heb het hen al op de man af gevraagd, maar ze lossen niets.
Wat ik een beetje hoop te bereiken door de vraag hier te stellen is dat iemand van Orange zou reageren of de forumbeheerder met meer info. Misschien een beetje belachelijk, maar als je het niet probeert gebeurt er niets ;-).

Ik ben zo blij dat dit toestel eindelijk in België verkocht wordt, maar echt een beperkt aantal winkels verkocht wordt.

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Proximulantis 

Misschien dat je het weet of niet maar de provider heeft een contract met de fabrikant dus waar ze een contract mee hebben worden de gsm toestellen ook van verkocht. Misschien dat ze ooit een contract aan gaan maar dat is iets waar we geen weet van hebben. 

Of hier iemand reageert denk ik niet misschien onze moderator maar of die dit gaat kunnen zeggen denk het niet. Die is er enkel voor om het forum in goede banen te lijden en die gaat dit soort dingen niet weten. 

Maar als je echt zo een toestel wil of wel is het er eentje kopen los bij een shop denk aan de Coolbleu of dan ga je al naar Proximus moeten gaan voor een aankoop met een abonnement. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Proximulantis een goedemiddag,

Als dit niet op de website staat is het ook niet in een shop te verkrijgen.

Jammer maar helaas.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen