annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

My Personal Flybox Story

Topic gestart op: 05-04-23 20h12

Butterfly
Gewaardeerd verkenner

My Personal Flybox Story

Hi,

Een paar jaar terug schafte ik de Orange Flybox (met databoost) aan om, met mijn laptop, vlot internet te hebben in het huis van mijn, ondertussen overleden, hoogbejaarde moedertje, op een verdere plek in het land.
Voor haar dus eigenlijk. Al had zij, tegenaan haar negentig, geen notie van of interesse in computer, noch in Het Internet 😉

Bleek dat door Huawei geproduceerde toestel toch wel een handig ding.

De configuratie ervan heeft toen wat voeten in de aarde gehad...

Ik kreeg de flybox eerst maar niet aan de praat. Het internet ervan. De logins, wachtwoorden.
Dus begon ik, tegen mijn gewoonte - 'k vis de dingen meestal zelf wel uit, te bellen naar de Orange Helpdesk.
Zelden zo 'uitgekafferd' geweest als door de Marokkaanse medewerker met Hollandse tongval toenmaals.
Hij vergat zijn telefoon uit te zetten en ik hoorde hem "wat een idioot" zeggen tegen zijn collega's.
Toen ik hem zei dat ik 'm hoorde, volgden er nog meer beledigingen.
Ik ga dus niet snel meer naar de Orange Helpdesk bellen (en had nog net niet mijn sloophamer op die flybox 'gedownload') . 😜

Bijkomend naar 'n orange-winkel, om tenslotte zelf tot de constatatie te komen dat het probleem
zich situeerde in de originele cijfermatige login op de keerzijde van de flybox.
Het lange nummer, in piepkleine cijfertjes, waarbij er één digit, iets als een 8 vs een 6, minder goed leesbaar was (ENLARGE!).

Eens dat dilemma zelf opgelost, there we went, flying along 😉

Uiteindelijk die flybox helemaal van moederlief overgenomen.

Mijn indrukken ervan blijven zeer positief.
Hij is licht, maar misschien mocht/kon hij qua formaat wat compacter/mobieler.
Grootte van een gsm, zoiets.

Tja, de prijs is recent nogal gestegen.
Maar, 't blijft redelijk.
Je krijgt er veel voor terug (tenzij je hyperveeleisend bent).

Labels (1)
0 ANTWOORDEN 0
Leden met de meeste pluimen