annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Refurbished iphone

Topic gestart op: 13-08-23 19h34

Antwoorden: 2 antwoorden

KimberleySaday
Aspirant verkenner

Refurbished iphone

Enorm enorm enorm teleurgesteld en boos….

ik had vorige jaar in augustus een refurbished iPhone XR gekocht. Waarvan er “beweerd” wordt dat de gsm herstelt worden met de originele merk stukken. 

plots werkte mijn voor camera niet meer.. zelf van alles geprobeerd maar niets gelukt. Diezelfde weekend dacht ik nog naar de orange shop te gaan maar uiteindelijk was ik in Antwerpen, mijn gsm was uit men handen gevallen en uiteindelijk een barstje in de scherm die ik letten heb laten maken in zo van de goedkopere winkels. Aldus mijn scherm zelf is niet van de iPhone merk. MAAR de persoon die mijn gsm heeft gemaakt heeft me weten zeggen dat alle stukken die binnen in mijn gsm zitten NIET originele iPhone stukken zijn. Alles zat los en hij raadde mij aan om naar de orange shop te gaan. Nu ik heb het gevoel als ik naar de shop ga gaan dat ze zullen zeggen dat het mijn probleem/fout is. Omdat ik mijn scherm niet bij hen heb laten herstellen terwijl de fout van mijn camera voor de val al was. En het feit dat er binnen in alles los zat maar compleet los en niets van de iPhone merk zelf was kan toch niet???

 

#zoteleurgesteld

Labels (2)
2 ANTWOORDEN 2
Helen1
Ervaren genezer

@KimberleySaday 

Ik zou sowieso naar de winkel stappen en ervoor zorgen dat je Iphone terug goed marcheerd!

Refurbished gsm's moet je altijd mee opletten. Je weet nooit war er voordien mee gebeurt is maar goed je kunt geluk of je kunt pech hebben.

 

In ieder geval staat hij nog onder garantie dus hopelijk kunnen ze het nog herstellen.

 

Veel succes en laat ons weten hoe het verlopen is, als je dat ok vind?

Mvg

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@KimberleySaday 

Als je een refurbished Iphone neemt zijn 'normaal' alle stukken vervangen door Apple zelf en hier komt geen andere fabrikant tussen. Als er problemen zijn met zo een toestel en je brengt die terug naar een shop dan zal deze ook terug gestuurd worden naar een Apple repair center ergens in ons land. Als achteraf blijkt dat er niks aan te doen is dan beslissen hun zelf of je een ander toestel krijgt of niet. Orange staat hier helemaal buiten zelfs andere fabrikanten en als er andere merken met stukken zijn , bijvoorbeeld Samsung , ook dan gaan deze naar die fabrikant. Orange is enkel maar een verkoper van deze toestellen en geen repair center. 

Nu heb je de pech dat je er ergens een scherm op hebt laten zetten dus geheel origineel is die niet meer en gaat Apple je ook de kosten vermoedelijk aanrekenen. Hier had je beter dus niks aan gedaan want hun zien het wel als je er iets anders mee doet. 

Nu heb je ook nog een tweede les geleerd koop geen refurbished Iphone ik heb dat vroeger ook al eens gedaan. Binnen de twee maanden iets defect en ze hebben hem opgestuurd. Ben dat toestel 3 maanden kwijt geweest en had nog niks terug. Dan heb ik toch via via ergens contact weten te leggen en kwam eruit de bus dat het niet gemaakt kon worden. Kreeg niet eens een ander toestel maar wel mijn geld terug. Sindsdien nooit meer ene enkel nog maar een nieuwe. 

Daarnaast ken ik nog iemand en die had ook problemen met de refurbished Iphone en ook defecten er aan. Apple claimt daar zijn eigen stukken in te steken of het waar is geen idee maar ik en die andere persoon hadden wel allebei stukken er aan binnen een paar maanden. 

Apple geen verkeerd merk integendeel ik heb alles van Apple thuis maar de refurbished toestellen nee daar moet je niet beginnen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen