annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Smartwatch kind

Topic gestart op: 01-12-22 21h58

Antwoorden: 6 antwoorden

Munneke
Veteraan verkenner

Smartwatch kind

OPGELOST

Wij hebben een Smartwatch gekocht voor onze dochter haar kerst.  Hiermee kan ze telefoneren, telefoons ontvangen, berichten sturen, ...
Nu krijgen we deze horloge totaal niet in orde omdat we problemen hebben met het verkrijgen van de registratie code.  Uiteraard hebben we reeds meerdere berichten verstuurd naar de verkoper en deze zegt dat de APN code  aangezet moet worden.  
We hebben hiervoor hebben we contact opgenomen met de 5000 maar we geraken niet verder dan een onderbroken telefoonverbinding of doorschakeling naar een toestel waarbij niemand afneemt.  Met grote frustratie als gevolg.

Hopelijk kan iemand ons verder helpen en kunnen we dit in orde krijgen binnen de week (dit is de uiterste termijn om de horloge retour te sturen) en we hopen toch ten zeerste dat we deze aan onze dochter kunnen geven met kerst.

alvast bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Munneke 

Dan heb je in dit geval een watch die niet gaat werken. 

Je hebt hiervoor een ondersteuning nodig van E-sim maar dat is er bij Orange niet ( ik vermoed dit omdat je zegt er zit een simkaart in en die zou moeten verbinden op het netwerk ). 

Als je niet op een gewone manier kan koppelen heeft het geen zin om er verder aan te 'prutsen'. Enige wat je kan proberen is het nog via Bluetooth te koppelen aan de gsm als dat geen oplossing bied vrees ik er voor dat je er niks mee bent. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Munneke 

Wat voor smartwatch is er gekocht en aan welk toestel dient dit gekoppeld te worden ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Munneke
Veteraan verkenner

Het is een FA58 smartwatch voor kinderen en dient gekoppeld te worden aan een samsung A71
Orange klantendienst verwijst ons naar de technische dienst, technische dienst stuurt ons naar een orange shop en in de orange shop zeggen ze dat ze er niets van kennen.  We hebben zelf al veel uitgeprobeerd maar krijgen het ook niet in orde.  

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Munneke 

Heb me eens wat info gezocht voor dat horloge maar het schijnt dat er een simkaart in moet om dit te laten werken ? Dit kan niet met een gewone koppeling aan de samsung ? 

KUn je zeggen of ik de juiste info nu heb anders moet ik verder eens wat uitzoeken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Munneke
Veteraan verkenner

@patrick2 simkaart zit er inderdaad in.  Een echte koppeling is er niet, dit verloopt allemaal via een app. 

De verkoper blijft herhalen dat de APN niet aan staat, als we de simkaart in een gsm steken dan kunnen we zien dat deze wel aan staat en is ook bevestigd door orange shop.

Zonder dit kunnen we totaal niet verder enkel de horloge puur gebruiken voor horloge.  We krijgen zelfs geen contacten toegevoegd via de horloge zelf

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen