annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Xiaomi Mi10T Pro en gratis step

Topic gestart op: 20-11-20 06h44

Antwoorden: 14 antwoorden

Melco2
Gewaardeerd verkenner

Xiaomi Mi10T Pro en gratis step

OPGELOST

Hallo! 
mijn man kocht op 10 november de Xiaomi mi10T pro met verhoogd abonnement in een orange shop. Hij ging zowizo dit toestel aanschaffen maar het is ook mooi meegenomen dat er een gratis step van Xiaomi bij zit. Nu moest hij een aanvraag doen online om de step te verkrijgen. Er stond bij de laatste stap in het vergedrukt:’ gelieve te antwoorden op de bevestigingsmail die u zal krijgen’. Echter, heeft hij al twee maal de aanvraag ingediend en nooit krijgt hij die bevestigingsmail (ook niet in spam). Wij hebben naar orange gebeld maar worden van hier naar daar gestuurd omdat niemand ons kan helpen. Wij kregen een nummer van een ‘zogezegd’ Xiaomi fabrikant in België, maar dit was een kleine zelfstandige die Xiaomi toestellen verkoopt en die heeft nog nooit gehoord van die actie. Wij beginnen ons hier dan ook wel vragen bij te stellen. Kan iemand van jullie ons zeggen hoe dit juist werkt? Hebben jullie een bevestiging gekregen? Want we weten niet meer wat doen. 

Alvast heel erg bedankt voor uw antwoord! 
met vriendelijke groeten

Melissa 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@Melco2  oei dat is jammer.

Doe hier maar een berichtje dan:

https://www.facebook.com/OrangeBelgium/

Via Messenger.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
patrick2
Wijze
Wijze

@Kevinvdb  als ik het zo een beetje terug bekijk heeft @Melco2  een oplossing gekregen via Messenger via het wegcare team. Maar ben ook niet helemaal zeker dus zou inderdaad fijn als @Melco2  ons wat toelichting zou kunnen geven over zijn oplossing. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Melco2  goedemorgen,

hier kan je eens gaan lezen hoe het in zijn werk gaat:

https://eshop.orange.be/nl/toestellen/smartphones-gsm/xiaomi-mi-10t-pro

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Melco2
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor uw antwoord, Josette! 🙂 

maar die stappen hebben wij dus al twee keer volledig uitgevoerd en wij krijgen nooit die bevestigingsmail. 

met vriendelijke groeten

melissa

Josette
Wijze
Wijze

@Melco2  oei dat is jammer.

Doe hier maar een berichtje dan:

https://www.facebook.com/OrangeBelgium/

Via Messenger.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Melco2  zou eens het webcare team contacteren als je kan via Facebook Messenger. Moest je geen Facebook Messenger hebben dan zou ik toch echt nog eens bellen en aandringen dat ze het verder nakijken. Hier kunnen wij ook niet veel aan veranderen of doen. Wij zijn enkel klant zoals iedereen hier en dit is echt te technisch voor ons om dat na te kijken. Wij weten niet wat er mis gaat , geen idee waarom die bevestiging mail niet komt dus dat moet echt na  gekeken worden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen