Pisteur expérimenté
•
15 messages
App voor dit platform
Zou wel handig zijn mocht er een app bestaan om zo direct via smartphone te kunnen inloggen.
Ik doe dit nu steeds met mijn welkoms mail. Hoe loggen jullie in? En hoe sta je tegenover app?
Pisteur expérimenté
•
15 messages
Zou wel handig zijn mocht er een app bestaan om zo direct via smartphone te kunnen inloggen.
Ik doe dit nu steeds met mijn welkoms mail. Hoe loggen jullie in? En hoe sta je tegenover app?
Solution acceptée
aangespoelde
Pisteur confirmé
•
2 messages
il y a 7 ans
Het lijkt mij het meest logisch als je op jouw pagina van Orange zit dat je dan ook gewoon kan doorklikken indien je met een vraag zit. (omdat iets onduidelijk is even vlug naar de vragen/oplossingen op de Tribe)
0
JorisM
Pisteur confirmé
•
4 messages
il y a 7 ans
Iwan,
ik zou niet direct een aparte app laten opmaken voor deze tribe. Inloggen doe ik door middel van een bladwijzer, heb er zo van alle, frequent gebruikte websites, staan.
Je hebt inderdaad wel een punt dat de bereikbaarheid super moet zijn bij dit soort forum. Een integratie in de standaard orange app zou dus zonder probleem moeten kunnen. Ik denk daarbij aan een doorlink in de help sectie.
0
Blossom
Pisteur confirmé
•
2 messages
il y a 7 ans
Een app is voor mij persoonlijk geen must. Ik heb 'Orange Tribe' gewoon opgeslagen in mijn favorieten waardoor ik rechtstreeks op de inlogpagina van dit forum terechtkom.
0
CandiceV
Ancien chaman
•
114 messages
il y a 7 ans
Hallo!
Na de officiële launch zal je natuurlijk links op onze website en op de app My Orange vinden.
Nu kan je Tribe inderdaad nergens terug vinden maar dat is normaal, we zijn nog in pre-launch.
Er is geen specifieke app voorzien.
Tip: als je vlugger naar Tribe wil via je smartphone, kan je altijd een snelkoppeling op je scherm toevoegen. Weet je hoe je dat kan doen?
Candice
4
alain_c
Pisteur expérimenté
•
14 messages
il y a 7 ans
om dit forum in een App te plaatsen zal niet eenvoudig zijn. Waarschijnlijk zal het niet zo overzichtelijk zijn als op PC.
1