Profil de NBA-FAN

Pisteur expérimenté

• 

15  messages

mercredi 24 janvier 2018 16:37

App voor dit platform

Zou wel handig zijn mocht er een app bestaan om zo direct via smartphone te kunnen inloggen.
Ik doe dit nu steeds met mijn welkoms mail. Hoe loggen jullie in? En hoe sta je tegenover app?

Solution acceptée

Pisteur confirmé

• 

2  messages

il y a 7 ans

Het lijkt mij het meest logisch als je op jouw pagina van Orange zit dat je dan ook gewoon kan doorklikken indien je met een vraag zit. (omdat iets onduidelijk is even vlug naar de vragen/oplossingen op de Tribe)

Pisteur confirmé

• 

4  messages

il y a 7 ans

Iwan,

ik zou niet direct een aparte app laten opmaken voor deze tribe. Inloggen doe ik door middel van een bladwijzer, heb er zo van alle, frequent gebruikte websites, staan. 

Je hebt inderdaad wel een punt dat de bereikbaarheid super moet zijn bij dit soort forum. Een integratie in de standaard orange app zou dus zonder probleem moeten kunnen. Ik denk daarbij aan een doorlink in de help sectie. 

Pisteur confirmé

• 

2  messages

il y a 7 ans

Een app is voor mij persoonlijk geen must. Ik heb 'Orange Tribe' gewoon opgeslagen in mijn favorieten waardoor ik rechtstreeks op de inlogpagina van dit forum terechtkom.

Ancien chaman

• 

114  messages

il y a 7 ans

Hallo!

Nu kan je Tribe inderdaad nergens terug vinden maar dat is normaal, we zijn nog in pre-launch. Smiley clignant de l'œil Na de officiële launch zal je natuurlijk links op onze website en op de app My Orange vinden.

Er is  geen specifieke app voorzien.

Tip: als je vlugger naar Tribe wil via je smartphone, kan je altijd een snelkoppeling op je scherm toevoegen. Weet je hoe je dat kan doen?

Candice

Pisteur expérimenté

• 

14  messages

Dat jullie geen App maken voor de Tribe snap ik compleet.
Maar als telecomprovidor zou het toch mogelijk moeten zijn dit forum veel gebruiksvriendelijker te maken voor mobiele telefoons want zoals het nu gaat is het toch te stroef om goed te zijn.

Pisteur expérimenté

• 

15  messages

Juist Kat ik geef jouw gelijk maar de versie op pc is echt dik in orde en mag zo blijven
Gr
NBA-FAN

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

Pourrais til y avoir une application sur téléphone pour ceux qui non pas de pc 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Mustang_GT  schreef:

Pourrais til y avoir une application sur téléphone pour ceux qui non pas de pc 

Désolé, pas encore ...🤔

On attend adaptation à Tapatalk. Quand? Peut-être quand Godot est arrivé ....

Pisteur expérimenté

• 

14  messages

il y a 7 ans

om dit forum in een App te plaatsen zal niet eenvoudig zijn. Waarschijnlijk zal het niet zo overzichtelijk zijn als op PC.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Ik weet dat dit al een jaar oud is, maar de oplossing voor dit probleem is reeds elders in dit forum behandeld: maak Tribe compatibel met Tapatalk en het is in orde. Volledig gebruiksgemak en leesgemak vanop de smartfoon.

Loading...