Heb eens uitgeslapen , wel veel wakker geworden . Het is frisjes buiten. Brr . Zit met een verkoudheid. Maar alleen wat snotteren niet echt ziek hoor . Wel wat moe . Gisteren bloemetjes en paaseieren gekregen . Heb er al wat uitgedeeld.
Straks goed aankleedden en eens gaan wandelen . Bij ons is van start gegaan code geel . We moeten alert blijven aan S’avonds niet alleen naar buiten komen . Tegenwoordig is het toch triestig . . Fijne dag 👋 nog en wees voorzichtig 🫤 allemaal . tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette nee nee ben er nog maar heb eens weekend. Waren mijn enige twee dagen eens thuis dus dat wil zeggen zonder Tribe en zonder andere en zonder pc maar enkel eens samen.
Voor deze nacht weer beginnen te werken nu dus ff wakker worden en een koffie drinken.
Voor de rest zeg ik iedereen een fijne dag verder.
Er is nog niet veel van dat gesprek. Er ging nog iemand komen die ze hadden uitgenodigd en dan gaan ze beslissen dus ik hoor als het goed is deze week wat het gaat zijn.
Ik loop nog niet op de zaken vooruit want er zijn meerdere kandidaten die ze hebben.
@Josette voor jou is het weer nu goed , hier geen zon 🌞 maar bewolkt . 🌫️
@patrick2 Dat is het beste niet op de zaken vooruit lopen 🚶 en rustig afwachten . wens je het beste toe . @Cdt24801 Laat mij ook niet vangen op 1 april en zijn we daar 👉 niet al een beetje te oud voor geworden 😉😅😊
Fijne dag iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @Och maar dat ben ik niet en grapjes uithalen doe ik nog heel vaak , daar 👉 moet het geen 1 april voor zijn als het op een gepast moment maar is . Dan is de grap nog des te leuker . Fijne dag 👋 tinneke2/ Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Och gaat wel over , kan er niet veel over zeggen . Want de persoon zit ook bij Orange en wil niet dat ze het meeleest . Begrijp je . Moet tegenwoordig echt op mijn tellen passen . Fijne dag nog . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Dat is niet goed hè , zie maar dat je goed uitgeslapen bent 😉. Je moet er echt een tijdje aan wennen aan het veranderen van uur . . Zijn er nog die er last van hebben . @SVB Pasen 🐣 is wel al een paar dagen voorbij dat was op Zondag en paasmaandag was 1april en dat was geen grap 😉
@patrick2 Nog geen nieuws 🗞️,anders nog een fijne nacht , hier af en toe zon en niet te koud . fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Kan ook niet blijven liggen eenmaal wakker moet ik uit bed 🛌 , anders lig ik te draaien en te keren . gisteren eens op bezoek geweest met mijn lieve ouders en bloemen gekocht niet veel , want niet veel keus heb maar 1 plant gekocht. Beter dat dan niets kan er weer eentje plaatsen . Maar het is nog vroeg . Heb nog alle tijd .
@Josette heb vandaag planten gekocht en gepland . En in de tuin gewerkt . Ook mijn kamer gepoetst en de was 🧺 gedaan. Dat ik nu gedaan heb en naar mijn bed 🛌 ga . Lekker fris gedoucht 🧼 en morgen weer een nieuwe dag .
@patrick2 Morgen is het ook nog een zonnige dag fijne dag allemaal en slaap 😴 allemaal goed. tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Solution acceptée
Josette
Sage
•
7.4K Messages
il y a 1 an
We gaan hier verder in een propere babbelhoek0
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/159890
Tot daar!
0
Josette
Sage
•
7.4K Messages
il y a 1 an
@Tinneke2 @Cdt24801 @patrick2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
Fijne Paasmandag, enne @patrick2 van de aardbodem verdwenen?
Pffffffffffff weeral terug donker in de morgen.
En denk eraan vandaag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K Messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere
Goedemiddag ,
@Josette wederom een prachtig plaatje .
Heb eens uitgeslapen , wel veel wakker geworden .
Het is frisjes buiten. Brr . Zit met een verkoudheid. Maar alleen wat snotteren niet echt ziek hoor . Wel wat moe . Gisteren bloemetjes en paaseieren gekregen . Heb er al wat uitgedeeld.
Straks goed aankleedden en eens gaan wandelen . Bij ons is van start gegaan code geel . We moeten alert blijven aan S’avonds niet alleen naar buiten komen . Tegenwoordig is het toch triestig . . Fijne dag 👋 nog en wees voorzichtig 🫤 allemaal . tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
3
Cdt24801
Sage
•
7.2K Messages
il y a 1 an
Zoals gewoonlijk alweer een heel nette illustratie voor de nieuwe babbelhoek, @Josette 👍
En nee, ik laat me niet vangen en vang zelf ook niet 😈
Een fijne dag nog aan allen 😎
0
Josette
Sage
•
7.4K Messages
il y a 1 an
@Cdt24801 slim van je ik had er eentje!
@patrick2 dan duimen we verder hé.
Fijne dinsdag allemaal.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K Messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemorgen,
@Josette voor jou is het weer nu goed , hier geen zon 🌞 maar bewolkt . 🌫️
@patrick2 Dat is het beste niet op de zaken vooruit lopen 🚶 en rustig afwachten .
wens je het beste toe .
@Cdt24801 Laat mij ook niet vangen op 1 april en zijn we daar 👉 niet al een beetje te oud voor geworden 😉😅😊
Fijne dag iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
3
Josette
Sage
•
7.4K Messages
il y a 1 an
Zo weeral midden van de week.
Maak er een fijne woensdag van.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K Messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere ,
Goedemiddag ,
Iedereen een fijne dag gewenst. tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
3
SVB
Pisteur vétéran
•
70 Messages
il y a 1 an
Fijne Pasen allemaal!
0
0
Josette
Sage
•
7.4K Messages
il y a 1 an
Wat is dat toch, die stomme klok nu ben ik dan nog vroeger op dan anders
met het oude uur in gedachten.
Maak er een fijne donderdag van met zijn allen.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K Messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere ,
Een Goedemiddag,
@Josette Dat is niet goed hè , zie maar dat je goed uitgeslapen bent 😉. Je moet er echt een tijdje aan wennen aan het veranderen van uur . . Zijn er nog die er last van hebben .
@SVB Pasen 🐣 is wel al een paar dagen voorbij dat was op Zondag en paasmaandag was 1april en dat was geen grap 😉
@patrick2 Nog geen nieuws 🗞️,anders nog een fijne nacht , hier af en toe zon en niet te koud .
fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
Josette
Sage
•
7.4K Messages
il y a 1 an
@Tinneke2 inderdaad niet goed probeer nu verplicht te blijven liggen tot 6.00 uur.
Ook dat lukt nog niet.
@patrick2 fijn weekend.
Fijne vrijdag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K Messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En allen die komen meelezen ,
een goedemorgen,
@Josette Kan ook niet blijven liggen eenmaal wakker moet ik uit bed 🛌 , anders lig ik te draaien en te keren .
gisteren eens op bezoek geweest met mijn lieve ouders en bloemen gekocht niet veel , want niet veel keus heb maar 1 plant gekocht. Beter dat dan niets kan er weer eentje plaatsen . Maar het is nog vroeg . Heb nog alle tijd .
@patrick2 uw weekend kan nu beginnen …
fijne dag 👋 allen .
groet jullie tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
Josette
Sage
•
7.4K Messages
il y a 1 an
zo de zaterdag is aangekomen, geniet van deze dag, ik zoek dekking.
Gelukkig is het maar één dagje.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K Messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @@@en alle andere
Goedenavond ,
@Josette heb vandaag planten gekocht en gepland . En in de tuin gewerkt . Ook mijn kamer gepoetst en de was 🧺 gedaan. Dat ik nu gedaan heb en naar mijn bed 🛌 ga . Lekker fris gedoucht 🧼 en morgen weer een nieuwe dag .
@patrick2 Morgen is het ook nog een zonnige dag fijne dag allemaal en slaap 😴 allemaal goed. tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
0