annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand april.

Topic gestart op: 01-04-24 06h17

Antwoorden: 161 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand april.

OPGELOST

                         

                                 April.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder in een propere babbelhoek0

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/159890

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

161 ANTWOORDEN 161
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

@fregilcy ook welkom hier in ons middan. 

@Tinneke2 ga naar de één na laatste vandaag en dan morgen de laatste en dan weekend. En dan nog een week en dan is het verlof. 

Voor nu ff wakker worden met een koffie en zeg ik allen een fijne dag verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere die komen meelezen 

Goedemorgen , 

@Josette Hier 👈 geeft het er hevig aan toe gegaan , het was de moeite een plant of twee gesneuveld maar dat is het allerminst. In de buurt zijn er veel ergere bij mensen ravages . Dat vind ik veel erger Stuk van hun daken kwijt ,brandweer wagens vannacht op en af gereden . Enz… 

@Cdt24801 Hoe gaat het ondertussen met jou?

@patrick2 Werk ze en ben je er gemakkelijk door de hevige regen 🌧️ doorgekomen, want de regen en wind 💨 kon je met de wagen goed 👍 voelen . 
@fregilcy iedereen doet nog veel werkjes , Soms grote en kleine . En we hebben hier 👈 een sterke band . Hier mag je over alles praten 🗣️. Juist wat @Josette uitgekomen geen vragen of iets opgelost zoals in haar prachtig 😍 kadertje vermeld staat . Daar moet iedereen zich aan houden . Niet verkeerd bedoeld . Je bent hier altijd welkom 🤗
fijne dag 👋 iedereen .

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Tja, nog altijd last van die rug hé .. Ik heb gelezen dat het tot 6  (zes) weken kan duren voor dat helemaal genezen is ... 😭

Ik ga ervan uit dat het niet zolang gaat duren, het is al wat beter, autorijden gaat al zonder problemen. Zomaar eventjes bukken of iets oprapen en van die toeren, dat is nog niet voor vandaag, en ook nog niet morgen ... ☹️

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 Het beste is rustig aan doen zoals ik heb gedaan . Voel het ook nog altijd . En ben ook nog altijd voorzichtig 🫤 want het kan vlug terug komen . Een verkeerde beweging en het is zover . Dus laat je maar zoveel mogelijk behelpen als je kan . Wel blijven bewegen en een paar oefeningen zijn altijd goed voor de rug . En wees toch voorzichtig met de auto. Nog veel beterschap gewenst.

@patrick2 Hier 👈 is het nog altijd hevige regen ️ en het is nog niet gedaan . Heb dan ook besloten om eens niet bij mijn zusje te gaan eten 🥘,want waar ze woont is er zeer weinig 🤏 straatverlichting en ligt te weg open .  Er komen nog dagen . 
Werk ze en fijne nacht . 
Allen groetjes 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

@Tinneke2 heb er niet te veel last van gehad van de wind en de regen het viel heel goed mee. 

Voor nu ff wakker worden met een koffie en niet veel te vermelden. 

Aan allen een fijne dag verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen