annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand april.

Topic gestart op: 01-04-24 06h17

Antwoorden: 161 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand april.

OPGELOST

                         

                                 April.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder in een propere babbelhoek0

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/159890

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

161 ANTWOORDEN 161
fregilcy
Veteraan verkenner

Dank jullie, Het is altijd goed om welkom te zijn, Ik zie angst voor bliksem en donder , en veel slecht weer; wel hier bij ons is dat redelijk goed gegaan, geen bliksem of gedonder een beetje in de verte, wel veel wind en regen. maar ik hou wel van wat wind, altijd verse lucht en nu met die regen frisse lucht ach heerlijk, nu angst hebben is iets heel moeilijks en ieder mag uitleggen wat hij wil de angst kun je niet wegnemen dus verder alles goed hier , ik woon duw West Vl. omgeving van Kortrijk hiermee weten jullie uit welke richting ik kom verder ben ik niet van de jongste. dus verwacht niet te veel van mij. Ik zie dat jullie nog werken, dus veel goede moed en denk er aan werken is gezond zeggen ze, maar als je naar de dokter gaat zegt hij , acht dagen rust, voor mij altijd een probleem geweest tis toch tegenstrijdig of niet? allee ik wens jullie allemaal een fijne dag , ik zal braaf zijn en mijn best doen, hahaha vriendelijke groeten  tot de volgende 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@fregilcy  ik heb een vraagje aan jou?

Wil jij je teksten een beetje splitsen en niet aan een lopend de zinnen typen aub?

Loopt voor mij helemaal door elkaar.

Ik ben uit Limburg en zeker niet de jongste zijn al pensioen gerechtigd.

Fijne dag.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Cdt24801 @patrick2 en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

@Cdt24801  heb je de spuitbus gehaald? Inderdaad kan dat zolang duren.

Mij zie je niet als er onweders en bliksemslagen zijn, verschrikkelijk vind ik dat.

Kruip onder een dekentje en de voeten omhoog! Heel bang van.

@fregilcy aha een nieuwe neus in de babbelhoek, welkom.

@Tinneke2 verstandig van je om dan een keertje niet te gaan. Denk aan jezelf hé.

Fijne woensdag iedereen. 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ja hoor @Josette , ik ben zo een spuitbus gaan halen. 

Zoals ik verwachtte (vreesde) helpt dat niet meteen veel, maar ja, wonderen bestaan niet. Elke genezing is een proces van lange duur, dit in tegenstelling tot het verkrijgen van een kwetsuur of ziekte, dat gaat in "a blink of an eye" 👿

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801  goed inspuiten hé, 3 keer per dag. 💪

Een beetje moet je afzien hé. Hahahaha.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen