annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand april.

Topic gestart op: 01-04-24 06h17

Antwoorden: 161 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand april.

OPGELOST

                         

                                 April.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder in een propere babbelhoek0

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/159890

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

161 ANTWOORDEN 161
fregilcy
Veteraan verkenner

Goede namiddag iedereen,    Ik heb het al druk gehad.      Boodschappen doen, van alles  in die kar leggen ,

dan er weer uit aan de kassa en der weer in ,      dan in de auto en thuis nog ne keer ,

en dan zijt ge moe.      ik heb me zelf getrakteerd met twee boule de Berlin

en voor mijn vrouwtje een stukje Bresellienne  taart ,  zo ge ziet hoe zwaar ik het hier heb. 

voor al degenen die moeten werken ,   houd moed ,  t ' is weekend. verder hier is het mooi weer , 

de zon is van de partij , en voor de nacht werkers,                 ik heb dat ook heel veel gedaan,     en eerlijk ik deed dit graag.  nu aan ieder            hou vol nog enkele uurtje                en we mogen slapen   

als ge niet moet werken .  en zodus die moet werken           veel moed en     dus vriendelijke groeten aan allen  🍮🍰

Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

Het was weer zo een nachtje. 

Een fijne donderdag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 en alle andere een goedemiddag. 

Net wakker dus ff een koffie en wakker worden. Voor nu de laatste nacht en dan begint het weekend. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
fregilcy
Veteraan verkenner

Ik zal mijn best doen  

speciaal voor U 

ik ben ook al in pensioen 

 dus geen probleem

 

 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @Cdt24801 @patrick2  En allen die hier binnen,

Goeiemorgen ,

@Josette Ben blij dat ik niet geweest ben want de regen 🌧️ en wind 💨 ging hier 👈 nog hevig te keer . Veel ongevallen gebeurd . Triestig dat er altijd roekeloos rijden . 
@patrick2 Het is al midden in de week het gaat vlug vooruit . Soms komt de zon 🌞 eens tevoorschijn maar verwacht er niet veel van . Wel goed om eens te wandelen 🚶. 
@fregilcy we zijn ook niet van de jongste sommige, niet dat we oud zijn hoor 😉. We leren alle dagen wel iets . Daar zijn we nooit te oud voor . 
Iedereen een fijne dag ook voor de gene die pijn hebben @Cdt24801  

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen