annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand april.

Topic gestart op: 01-04-24 06h17

Antwoorden: 161 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand april.

OPGELOST

                         

                                 April.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder in een propere babbelhoek0

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/159890

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

161 ANTWOORDEN 161
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere een goedemiddag. 

@Tinneke2 en @Josette ja die uren zijn perfect heerlijke uren. Daar zul je mij niet over horen klagen hoor. 

@Tinneke2 ben al ff aan het aftellen naar mijn verlof + de reis naar Disney. Maar deze week nog en dan zondag en maandag nog en dan begint het verlof. 

Voor nu ff wakker worden en mijn koffie drinken en zeg ik allen een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.

Het gaat al beter gelukkig maar!

@patrick2 wauw wat een verschil van uren. Fan kan je bijna iedere dag uitslapen, hahaha.

Hier is het net 0° buiten.

Fijne dag iedereen. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
fregilcy
Veteraan verkenner

Aan iedereen een goede namiddag;    wat goed Patrick2 , Proficiat met de nieuwe job  @Josette ,  ik lees veel rug  pijntjes,  goed op letten in dit weer de onderrug goed warm houden,         S' avonds een heel warme kompres, kan veel deugd doen.     maar ja de aprilse grillen  werken op veel verschillende manieren.

@Tinneke2 aftellen naar verlof toe wat kan dat goed doen. verlof is een een beetje een toverwoord , precies of alles lukt dan beter, vind ge niet? 

Maar zolang het zo koud blijft met die wind,  is het ook verlangen naar iets warmer weer ,  niet veel warmer maar toch wat warmer . en zo zien we allemaal uit naar iets,  wat ons telkens weer moed heeft om de dag verder te gaan ,  T is zo weer avond, en kunnen we weer genieten in onze zachte zetel. 

ik wens jullie allen het beste voor vandaag en een mooie rustige avond,  groetjes . 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 mercikes, 

het lukt me vrij goed hoor.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere een goedemiddag. 

@Josette beterschap en verzorg je goed. 

@Tinneke2 klopt de eerste zit er weer op nu aftellen naar volgende week dan begint mijn verlof op 30 April. 

Voor nu ff wakker worden en een koffie er bij en zeg ik allen een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen