annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand april.

Topic gestart op: 01-04-24 06h17

Antwoorden: 161 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand april.

OPGELOST

                         

                                 April.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder in een propere babbelhoek0

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/159890

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

161 ANTWOORDEN 161
patrick2
Wijze
Wijze

@fregilcy 

Tot nu toe wel ja idd werk ik in de nacht. Maar er gaat verandering komen met een nieuwe functie , assistent ploegbaas , en dat in de dag diensten van 10 tot 18 uur.

Nu ben ik planner binnen de firma maar in de privé zien we elkaar bijna nooit en geen weekenden meer samen dus heb ik besloten te veranderen. Maar deze verandering is wel binnen de firma aangezien ik er wel graag werk.

Zoals je ook ziet aan mijn posten @fregilcy maak ik de teksten uit elkaar , verschillende alinea's. Het is dat @Josette moeite er mee heeft om zulke lange teksten aan elkaar te lezen. 

Vandaar dat ze ons ooit eens gevraagd heeft om de teksten niet te veel onder elkaar te plaatsen. En we proberen ons daaraan te houden 🙂 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.

net wakker dus nu ff een koffie en wakker worden. 

Het is weer de helt van de week dat wil zeggen dat ik bijna mijn laatste nacht ga doen enkel vandaag en morgen nog. Dan is het weekend. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag nog verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.

Midden van de week.

@fregilcy  wil je er nog even aan denken je teksten niet eindeloos aan elkaar te typen? Dank je wel.

Iedereen een fijne woensdag.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
fregilcy
Veteraan verkenner

   

@Josette @patrick2 @Cdt24801@Tinneke2  en aan  eenieder

hallo iedereen,  wat fijn als de mensen gelukkig zijn,    nieuwe job meer tijd thuis bij de man of vrouw met de kinderen,     ja het geluk ligt in kleine dingen en verlangend naar het mooie, zoals verlof Disney world, ja zo gaat het he,   ik bak nu wat pannenkoeken,   met wat lekker stroop of suiker ,  met koffie,  zie zo krijg ik weer al mijn punten .   een Chinese spreuk zegt,     je kunt er niets aan doen dat de vogels met zorgen over je hoofd vliegen ,       maar je kunt er wel voor zorgen dat ze op je hoofd geen nest bouwen.     en dat is toch ook waar he.     allen nog een fijne dag gewenst      en hopelijk schijnt morgen de zon      en anders krijgen de planten weer water . daaag 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere die meelezen ,

@Josette Het is echt koud , maar ze geven beter weer , .Goed dat het al beter met je gaat. Heb een kleine verkoudheid, verzorg mij goed 👍. Dus dat gaat ook vlug over gaan . 
@patrick2 Dat zijn mooie uren en zeker leuk 🥰 voor jouw partner en jouw dochters , meer kunnen genieten ☺️ wat een verschil zal het zijn . Het zal een leuke nieuwe  aanpassing zijn  en zoals we je kennen zal je vlug met alles weg zijn . Geniet binnenkort maar eerst eens 👍 goed van je verlof . je kan de dagen beginnen aftellen …

@fregilcy Verlang nu wel naar wat warmer weer ben de regen ️ en de wind 💨 meer dan zat . Denk 🤔 dat iedereen wel meer buiten wil komen . Velen zijn slecht gehumeurd en dat is zeker te voelen door dat ze niet buiten kunnen .

Fijne Dinsdag 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen