annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand augustus.

Topic gestart op: 01-08-23 05h14

Antwoorden: 228 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand augustus.

OPGELOST

                                 

                            Aug.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Wij gaan verder in een propere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

228 ANTWOORDEN 228
Josette
Wijze
Wijze

Wij gaan verder in een propere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette  @patrick2 @bigMODDER @Cdt24801 @Elketje81  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

@Josette Ik heb het gezien ik was ook wakker ben zelfs naar buiten gegaan , ik vond het schitterend. Hou van de maan 🌝
Vandaag ga ik eens bij mijn moeke en vake op bezoek en ook iets halen bij mijn zus 🧑 voor even te lenen 🤗

Voor de rest ga ik echt niet veel doen wel klein beetje 🤏 helpen want mijn ouders zijn wel heel oud , en een helpende hand kunnen ze wel gebruiken . Zeker voor boodschappen. 
Dus fijne Donderdag zo ik zeggen en wie weet wat brengt de dag nog☺️😉😂

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Het is weer donderdag het weekend staat weer te wachten op den hoek. Morgen nog een nachtje en dan mag die binnen komen. 

Voor de rest heb ik niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets schrijven.

Goedemorgen, wat een nachtje

hij staat er nog in vol ornaat!

De laatste dag van deze maand, maak er een fijne dag van.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen