annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand augustus.

Topic gestart op: 01-08-23 05h14

Antwoorden: 228 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand augustus.

OPGELOST

                                 

                            Aug.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Wij gaan verder in een propere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

228 ANTWOORDEN 228
Josette
Wijze
Wijze

Ojeeeeeeeeeeeeeee,

voor de slechte slapers onder ons,

vannacht om 03.35 uur blauwe volle super maan

de 2 de al deze maand.

Dat belooft.

Fijne avond allemaal.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @Elketje81  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

**bleep** is het aan het heel hard aan het regenen ️. Gisteren heb ik niets maar ook niets gedaan . 
Vandaag hou ik me ook nog heel rustig . 
Iedereen een fijne dag
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Tinneke2 @Josette @patrick2 en alle meelezers 

Hier heeft het vannacht goed geregend maar nu is de zon aan het wroeten om vanachter de wolken te kunnen komen. 

@Tineke2 dat Jan eens deugd doen zo een dagje rusten en vroeg gaan slapen. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Elketje81 @bigMODDER en alle andere een goedemiddag. 

Het is weer woensdag dus het weekend is bijna om de hoek maar nog ff volhouden zullen we maar zeggen. 

@Helen1 je moet geen sorry zeggen als je hier niks hebt gezegd. Er zijn dagen bij waarop ik hier ook niet ben en dan zeg ik ook niks. Dan zeg ik ook geen sorry de dag erachter want dat is nu eenmaal zo. Heb je iets te vermelden ben je welkom en zeg je het maar heb je niks of wil je niet of kun je niet dan is dat ook goed. Maar die sorry hebben we niet nodig hoor. 

@Elketje81 hier is niks zon en de nacht de regen heb ik niet gezien bij ons maar het was wel frisjes. 

@Tinneke2 probeer dat zo eens wat vol te houden zo het vroeg slapen en eens aan je zelf denken. Ook misschien iets meer thuis blijven en ook eens rusten ? 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Rick2
Ervaren verkenner

Sorry zeggen lijkt mij geen misdaad.

Leden met de meeste pluimen