Al vroeg opstaan en spaghetti saus en balletjes gebakken . Koffie ☕️ gedronken en ontbijt gemaakt . En de afwas gedaan . Straks de badkamer en gang poetsen . En daarna de keuken dweilen . En living . Kelder is ook al netjes in orde 🙂. Hier is het aan het wisselvallig weer.
Voor iedereen fijne dag 👋
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Straks naar de auto keuring en voor de rest niks in de agenda voor vandaag. Morgen ook weer heel vroeg op dagje weg naar de Efteling terug met de buren. En dan is het zondag terug werken dan zijn er drie verlof weken voorbij.
Voor de rest niks te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.
De weken gingen langzaam voorbij omdat ik eigenlijk weinig te doen had. Nu lijkt het veel omdat de eerste week wat dingen waren en deze week. Maar vorige week had ik niks dus echt rustig aan gedaan.
Hopelijk is de keuring oke ben pas naar de garage geweest groot onderhoud dus als er wat verkeerd is ligt het aan hun niet aan mij.
@patrick2 Duimen dan maar dat alles in orde is hè . Als je pas naar de garage bent geweest zal wel goed zijn maar tegenwoordig zijn ze zeer streng op alles .
Laat weten hoe het gegaan is .
groetjes tinneke2/wat je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ben net wakker , het is vroeg maar ja gaan dan ook weg straks.
@Tinneke2 en @Josette als ik er aan denk zal ik nog wat foto's nemen en op een later moment hier neer zetten. Oh ja de uitslag van de woef is binnen van het geen er weg gehaald is en het is niet goed. Het is kwaadaardig.
Het is huid **bleep** zoals ze noemen , stage 2 , kan ze oud mee worden maar bij elke terugkerende bubbel zoals nu weg gehaald is , moet ze terug naar de operatie om het weg te halen. We gaan zien wat het verder geeft natuurlijk.
Voor de rest niks te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.
Dank je maar ik blijf er nog wat cool onder hoor. Zolang het niet echt ernstig is , is het nu ook wel maar toch , maak ik mij nog niet druk. Kan zelfs zijn dat er niks terug komt maar kan ook elke drie jaar zijn of half jaar zelfs de dokter wist dat niet eens.
Zolang de dokter er geen echt kwaad in ziet is er niks om me druk te maken dus ik ga zeker nog genieten vandaag als ook van mijn woefjes.
Goedemorgen, Koffie ☕️ gedronken en ontbijt gemaakt . @Josette En nu wassen en plassen . En de living poetsen want gisteren niet aan toe gekomen , want buiten gaan helpen met de buur bladeren 🍁 gaan opvegen 🧹 want binnenkort gaan de netten weg dus moeten we het zelf doen .
@patrick2 Niet zo allerbeste nieuws van je dochter , het is afwachten natuurlijk hoe het verder verloopt .zou het toch goed in de gaten houden! Maak er een fijne dag van en wie weet mooie foto’s kleed je maar goed warmpjes want het is bere koud 🥶.
@Josette Het meeste is gedaan ,nog wat een en ander te doen want elke keer kwam er wel iemand aan de deur bellen meeste om iets te verkopen …
@patrick2Alweer zeer mooie foto , moet echt de moeite geweest zijn om er naar toe te gaan en dan neem je er de kou wel er bij zeker met winter 🥶 koning . Belangrijkste is dat je je geamuseerd hebt . En je buren zullen ook wel blij geweest zijn .
Vandaag een bezoekje brengen bij mijn ouders zal daar ook wat werkjes liggen hebben . Maar doe het dan ook met veel plezier 🤩.
wens jullie allen een hele fijne zondag toe . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette@patrick2@Cdt24801 @Anonymous ja het is zover morgen worden we wakker met sneeuw ⛄️. Een laagje van 5 cm . Lang geleden .kinderen zullen het alvast leuk vinden . Vlug nog de blaadjes opgeruimd 🧹 die neergevallen waren dat de mensen niet uitschuiven op de stoep , je zo maar eens een been 🦵 kunnen breken . iedereen een fijne avond en wees voorzichtig ⚠️ die de baan op moet ook vannacht . Werk ze voor wie werken uit moet . Doei 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Solution acceptée
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Goedemorgen iedereen,
we gaan het nieuwe jaar hier verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-januari/m-p/136514
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 3 ans
@Cdt24801 @patrick2 en alle andere meelezers, goedemorgen.
De laatste donkere weken voor de kerst.
Mooie foto's Patrick ik zie graag sneeuw en vries.
Fijne donderdag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en medelezers
Goedemorgen,
Heb niet veel te vertellen mijn koffietje al gedronken en ontbijt genomen .
fijne dag .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Zo iedereen hier rustig bezig, aan de koffie of even luieren.
Maak er een fijne vrijdag van!
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Al vroeg opstaan en spaghetti saus en balletjes gebakken . Koffie ☕️ gedronken en ontbijt gemaakt . En de afwas gedaan .
Straks de badkamer en gang poetsen . En daarna de keuken dweilen . En living . Kelder is ook al netjes in orde 🙂.
Hier is het aan het wisselvallig weer.
5
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 3 ans
@patrick2 sterkte ermee. Maar probeer vandaag toch maar te genieten.
@Tinneke2 goed bezig geweest jij daar.
Fijne zaterdag.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
Goedemorgen,
Koffie ☕️ gedronken en ontbijt gemaakt . @Josette En nu wassen en plassen . En de living poetsen want gisteren niet aan toe gekomen , want buiten gaan helpen met de buur bladeren 🍁 gaan opvegen 🧹 want binnenkort gaan de netten weg dus moeten we het zelf doen .
@patrick2 Niet zo allerbeste nieuws van je dochter , het is afwachten natuurlijk hoe het verder verloopt .zou het toch goed in de gaten houden!
Maak er een fijne dag van en wie weet mooie foto’s kleed je maar goed warmpjes want het is bere koud 🥶.
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 3 ans
@Tinneke2 hopelijk is je alles gelukt met je bezigheden.
@patrick2 en een leuke dag geweest?
Vandaag St. Barbara, de beschermheilige van o.a. mijnwerkers, tunnelbouwers.....
Ik doe nog niet veel.
Fijne zondag.
1
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 3 ans
@patrick2 fijn, maar beter dan stikheet hahahaha.
Allez voor ons.
Rust ze.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous En alle andere Goedemorgen en medelezers
Goedemorgen,
@Josette Het meeste is gedaan ,nog wat een en ander te doen want elke keer kwam er wel iemand aan de deur bellen meeste om iets te verkopen …
@patrick2Alweer zeer mooie foto , moet echt de moeite geweest zijn om er naar toe te gaan en dan neem je er de kou wel er bij zeker met winter 🥶 koning . Belangrijkste is dat je je geamuseerd hebt .
En je buren zullen ook wel blij geweest zijn .
Vandaag een bezoekje brengen bij mijn ouders zal daar ook wat werkjes liggen hebben . Maar doe het dan ook met veel plezier 🤩.
wens jullie allen een hele fijne zondag toe . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Anonymous User
4.4K messages
il y a 3 ans
Fijne zondag iedereen
@Tinneke2 @patrick2 @Cdt24801
2
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous ja het is zover morgen worden we wakker met sneeuw ⛄️. Een laagje van 5 cm . Lang geleden .kinderen zullen het alvast leuk vinden . Vlug nog de blaadjes opgeruimd 🧹 die neergevallen waren dat de mensen niet uitschuiven op de stoep , je zo maar eens een been 🦵 kunnen breken .
iedereen een fijne avond en wees voorzichtig ⚠️ die de baan op moet ook vannacht . Werk ze voor wie werken uit moet .
Doei 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Een nieuwe week is begonnen.
Maak er een fijne maandag van.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
Goedemorgen ,
Vannacht was er een beetje lichte smeltende sneeuwval .
Het is somber weer . En heb mijn bakje troost al op (koffie 😉) .
Vogeltjes hebben hun eten gekregen lekkere nootjes .
Voor de rest een fijne nieuwe Maandag . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt.
1
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Wat zou dat fijn zijn eens een echt witte kerst hé.
Fijne dinsdag iedereen.
0