annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-22 06h53

Antwoorden: 503 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

Febr.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

503 ANTWOORDEN 503
Elketje81
Gewaardeerde genezer

Hoe raar is dat, typ borstkanker en in de plaats komt *bleep* te staan... 

patrick2
Wijze
Wijze

@Elketje81 

Als eerste ook welkom in @Josette  haar babbelhoek. 

Dat je de bleep krijgt komt omdat er dus geen 'scheldnamen en grof taal gebruik' gebruikt mogen worden. Daarom is dat woord ook ook gebleept. Het zijn ook wel woorden die voor andere als aanstootgevend  beschouwd kunnen worden en dat moet gefilterd worden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Elketje81
Gewaardeerde genezer

@patrick2 ah ok, had zo al een vermoeden dat daarom die "bleep" er stond... 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Hippie1727 @Anonymous @MustafaY en alle andere medelezers en binnenkomers 

goedeavond ,

Net thuis gekomen van bij mijn ouders en dan van bij mijn zusje het gaat niet zo goed met haar ,nu geeft zo een bacterie opgelopen en moet ze zware antibiotica innemen .  Ik was net thuis en in mijn brievenbus zat een brief met eindelijk eens goed nieuws over mijn ongeval in 2020 toen ze op mijn wagen hadden gereden . Het komt voor in mei en is in mijn voordeel . Mijn verzekering gaat een advocaat alles regelen en hoef niet aanwezig te zijn . Want de persoon in kwestie denkt nog altijd te winnen . Vluchtmisdrijf geen rijbewijs en op mijn geparkeerde wagen rijden terwijl ik binnen zat . En nog van al die stoten . Ben echt benieuwd wat de uitspraak zal worden. Morgen mag ik een afspraak maken om het dossier in te kijken 👀 als ik nog wat toe te voegen heb . Enz… 

Heb veel getuigen dat speelt ook al heel veel in mijn voordeel . 
Mag naar de rechtbank gaan maar weet nog niet of ik het ga doen want vanbinnen kook ik nog altijd van boosheid hoe ze te keer gingen de andere inzittende jeetje . Ergens ben ik wel bang . 

mijn moeke haar elleboog en hand daar gaat het ook al niet goed mee dus terug naar de dokter pff het houd niet op . 
zo is leven zeker .. 

Fijne avond en tot morgen. Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Hippie1727
Veteraan verkenner

Voor iedereen een fijne maand toegewenst! 😍

Leden met de meeste pluimen