Ben wat laat ⏰ vandaag ,medicatie klaargezet , en nog van alles . Had even geen internet 🛜 omdat ze buiten aan h t werk n zijn . Wat een gedoe zelfs storing voor te bellen . Kon mijn moeke verstaan . Maar nu hogelijk 🤞 opgelost . Heel de buurt geeft er problemen mee . verder niet veel te vertellen. tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette vond je plaatje ook mooi 🤩 maar bij mij is er geen liefde 🧡 momenteel 😀. Ben al vroeg wakker geboord van op de straat wat een lawaai . Ze zijn begonnen om 7u lag zo goed in dromenland 😉.
Maar ja niets aan te doen . Hun werk moet ook af . En nog maar te denken dat ze de andere kant en in mijn straat nog moeten beginnen duurt zeker nog 3 maand . worden korte nachtjes . pff . Mag nog altijd niet veel doen met mijn hand , daar ik te v el pijn heb . De wonde geneest heel traag . Dus probeer ik veel te wandelen 🚶. fijne dag iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Heb me zelf een reisje gisteren cadeau gedaan ga in mei verlof nemen twee en een halve week en ga daarvan drie dagen naar Disneyland Parijs. Heb het Disney hotel geboekt , de duurste die er is , en ga daar eens drie dagen genieten in mei. Heb vol pension genomen dus dat gaat genieten zijn.
Zal de prijs niet vernoemen wat ik nu betaald heb maar met alles in is het een bedrag met drie nullen. Maar goed voor eens te ervaren wilde ik dat wel eens doen en dit is de tweede keer in heel mijn leven dat ik op verlof ga. En ja ben een Disney fan en had wat gespaard dus dan kan ik me zelf eens trakteren 🙂
@patrick2 @Je moet van leven eens profiteren nu het nog kan en als je het kan betalen waarom niet en als Disney FAN moet je dat dagen . Je leeft maar één keer . Wie weet komt het er nooit meer van . Hé 👋. . Genieten zou ik zeggen in Mei met volle teugen . En een fijn weekend alvast . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ja ik ga er van genieten want was wel aan het twijfelen zeker door de prijs maar dacht , als ik er niet meer zou zijn of er gebeurd wat heb ik het nooit meegemaakt. En wilde het al eens zo lang doen....Ga wel alleen das het enige nadeel er van maar ja das niet het ergste.
Idd @Josette dat kan, nog geen idee van zal dat rap merken...
Maar goed mijn partner is eerlijk die zegt ik geef er niks om en als die daar dan enkel moet slapen is dat geld weg gegooid zegt die. En mijn beste vrienden die met de kleine hebben geen verlof.
Niet goed geslapen ., maar zal straks nog wat slaap 😴 inhalen . Eerst de was en de plas doen en verder mij rustig houden . @patrick2 Zou het ook doen dat reisje nu het nog kan . Dus geniet er maar van in mei . fijne Zaterdag iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Dat is spijtig dat het glazuur versleten is , ik hou ook van oud servies . Soms vind je hele mooi 🤩 nog in tweede hands die splinternieuw zijn . Waar niets aan is . Of op een antiek beurs 👛 voor weinig euro’s 💶. Als je dat al 20 jaar h bt en dan er afscheid moet van nemen is het niet zo leuk .Brengt mooie herinneringen op . Mijn was 🧺 is gedaan en nu een lekker kopje koffie ☕️ en dan een wandeling 🚶 maken . Want vandaag kan ik niet naar mijn moeke er is een reünie met de hele familie en ik ben niet uitgenodigd. Ben ergens wel blij ligt nogal ingewikkeld. Maar trek me er niets van aan . Mijn moeke vond het ook niet mooi . . Maar ze wist er zelf het fijne er niet van en mijn vake blijft ook thuis 🏠. Ga er mijn dag niet door verpesten en zelf genieten 😉. fijne Zondag iedereen . Hier 👈 is het een miezerige dag en vrij donker . Maar niet koud. Doei 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Het is zeer goed gelukt hoor .Amai voor hun is het feestje 🥳 heel erg tegengevallen, het eten was niet lekker en vrij duur 🫰 voor wat ze kregen . Iedereen vroeg naar mij en mijn moeke je geeft duidelijk vermeld dat ik niet uitgenodigd ben door de persoon 🧍♀️ die het georganiseerd had . De papa 👨 was er niet blij mee , lukraak maar iets kiezen zou werkt het niet . Niemand wist van niets wat het eten ging zijn . Het weer is hier bewolkt 🌫️ . En de werken zijn nog volop bezig . vandaag zie ik wel wat ik ga doen zeker en vast wat rustig houden . fijne dag 👋 iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Ge moogt gerust zijn amai , Madame dacht dat ze het alleen kon . Maar kijk nu weet ze dat voor de volgende keer . Zal een goede les zijn en iedereen weet nu waarom ik er niet aanwezig was . Terwijl ik zo voor haar mama gezorgd heb , ook toen ze ziek lag. Blijkbaar allemaal vergeten . Maar ach trek het mij niet aan ze . Ben ergens wel blij als het eten zo slecht 🙅 was . En gelukkig 🍀 is mijn vake ook thuis 🏠 gebleven . Stoofvlees was bijna puree en dan wat rouwe groenten sla en geraspte wortelen en dat met gewoon brood 🍞 per man 50 euro 💶 en dan nog drank apart 2 glaasjes 16 euro 💶 en als ze nog dorst hadden nog bij betalen 💰 echt hilarisch 🤣. En geen dessert 🍨 inbegrepen . Pff . Vind dat goed verdiend per persoon 🧍 met kinderen bij . Dat x20 goed verdiend en er was nog een familie en veel lawaai maar die hadden iets anders besteld. Mijn moeke zei veel lekkerder. . Voor deze prijs kan je veel lekkerder gaan eten ergens anders 😉Nu ga ik wat rusten want ben vrij moe 😥 .Heel slechte nacht gehad en zeer weinig geslapen 🛌 van het lawaai . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette ga boodschappen halen want mijn stofzuig zakken en filter zijn op en vlug naar de winkel . 🏬 voor de rest een fijne dag aan iedereen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2@Josette Ik heb de wind 💨 goed gevoeld amai ben in verschillende winkels 🏬 gaan zoeken 👀 uiteindelijk heb ik er gevonden en een filter besteld . En heb mij eens goed verwend ben gaan eten 🥘 in de Carrefour en met dessert en een heerlijke koffie ☕️. Alles erop en eraan . En ben net thuis 🏠 heb meer dan 10 km gestapt en uitgewaaid. Nu ga ik even op adem komen en wat rusten . 😴. Werk ze nog vannacht en tot morgen . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Solution acceptée
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/157175
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
Een nieuwe maand, zien wat er weeral op ons afkomen gaat.
Hier loopt het centrum ook leeg, Jammer maar ze laten de grote ketens
op de ringen hun winkels neerzetten en ook de online verkoop doet veel slecht aan die winkels.
Fijne donderdag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle anderen binnenkomers ,
Goedemiddag,
Ben wat laat ⏰ vandaag ,medicatie klaargezet , en nog van alles . Had even geen internet 🛜 omdat ze buiten aan h t werk n zijn . Wat een gedoe zelfs storing voor te bellen . Kon mijn moeke verstaan . Maar nu hogelijk 🤞 opgelost . Heel de buurt geeft er problemen mee .
verder niet veel te vertellen. tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
0
Cdt24801
Ervaren verkenner
•
7.2K messages
il y a 1 an
Thx voor de mooie nieuwe plaat voor de maand februari, @Josette . Zoals gewoonlijk een zeer mooi en toepasselijk plaatje.
Overduidelijk geïnspireerd op de 14de hé 😇
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
@Cdt24801 met veel plezier gedaan, we moeten er iets aan doen aan de liefde hé.
De soep staat al op het vuur.
Nog een fijne vrijdag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@Josette @Cdt24801 @patrick2 En alle andere medelezers
Goedemorgen ,
@Josette vond je plaatje ook mooi 🤩 maar bij mij is er geen liefde 🧡 momenteel 😀.
Ben al vroeg wakker geboord van op de straat wat een lawaai . Ze zijn begonnen om 7u lag zo goed in dromenland 😉.
Maar ja niets aan te doen . Hun werk moet ook af . En nog maar te denken dat ze de andere kant en in mijn straat nog moeten beginnen duurt zeker nog 3 maand .
worden korte nachtjes . pff .
Mag nog altijd niet veel doen met mijn hand , daar ik te v el pijn heb . De wonde geneest heel traag .
Dus probeer ik veel te wandelen 🚶.
fijne dag iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
7
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
@patrick2 groot gelijk als je jong bent moet
je dat doen. Aha de soep was allerlei alle restjes van groenten.
@Tinneke2 ik kan geloven dat het lawaai storend is.
Voor allen een fijn weekend.
3
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere ,
Goedemorgen ,
Niet goed geslapen ., maar zal straks nog wat slaap 😴 inhalen . Eerst de was en de plas doen en verder mij rustig houden . @patrick2 Zou het ook doen dat reisje nu het nog kan . Dus geniet er maar van in mei .
fijne Zaterdag iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
@Tinneke2 wat is liefde? Eerst aan jezelf denken dan pas aan een ander.
Niet vergeten. En draag zorg voor je hand.
Ooooooooooo gisteren met pijn in het hart afscheid van mijn 17 jarige servies
gedaan, de glazuur begon eraf te gaan, zo jammer! En een nieuwe gekocht maar met veel
minder stuks als het oudje.
Iedereen een fijne zondag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle ander medelezers ,
Goedemorgen ,
@Josette Dat is spijtig dat het glazuur versleten is , ik hou ook van oud servies . Soms vind je hele mooi 🤩 nog in tweede hands die splinternieuw zijn . Waar niets aan is . Of op een antiek beurs 👛 voor weinig euro’s 💶. Als je dat al 20 jaar h bt en dan er afscheid moet van nemen is het niet zo leuk .Brengt mooie herinneringen op .
Mijn was 🧺 is gedaan en nu een lekker kopje koffie ☕️ en dan een wandeling 🚶 maken . Want vandaag kan ik niet naar mijn moeke er is een reünie met de hele familie en ik ben niet uitgenodigd. Ben ergens wel blij ligt nogal ingewikkeld. Maar trek me er niets van aan . Mijn moeke vond het ook niet mooi . . Maar ze wist er zelf het fijne er niet van en mijn vake blijft ook thuis 🏠.
Ga er mijn dag niet door verpesten en zelf genieten 😉.
fijne Zondag iedereen . Hier 👈 is het een miezerige dag en vrij donker . Maar niet koud. Doei 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
@Tinneke2 inderdaad naast je neerleggen las dat lukt.
Voor allen een fijne maandag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere medelezers,
Goedemorgen
@Josette Het is zeer goed gelukt hoor .Amai voor hun is het feestje 🥳 heel erg tegengevallen, het eten was niet lekker en vrij duur 🫰 voor wat ze kregen . Iedereen vroeg naar mij en mijn moeke je geeft duidelijk vermeld dat ik niet uitgenodigd ben door de persoon 🧍♀️ die het georganiseerd had . De papa 👨 was er niet blij mee , lukraak maar iets kiezen zou werkt het niet . Niemand wist van niets wat het eten ging zijn .
Het weer is hier bewolkt 🌫️ . En de werken zijn nog volop bezig .
vandaag zie ik wel wat ik ga doen zeker en vast wat rustig houden .
fijne dag 👋 iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
3
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
Niet zo best geslapen. Daar heb ik nu géén kaas van gegeten.
@Tinneke2 lawaai is helemaal niet fijn.
Fijne dinsdag allemaal.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere
Goedemorgen
@Josette ga boodschappen halen want mijn stofzuig zakken en filter zijn op en vlug naar de winkel . 🏬 voor de rest een fijne dag aan iedereen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 1 an
@Tinneke2 groot gelijk heb je, moet je meermaals doen!
@patrick2 dit weer is helemaal géén weer. Hier valt het
met bakken uit de hemel en wind 5 BFT.
Midden van de week.
0