annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand januari.

Topic gestart op: 01-01-24 05h00

Antwoorden: 146 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand januari.

OPGELOST

                                     

                                  Jan.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan verder

in een propere babbelhoek die vind je hier.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-boor-de-maand-februari/m-p/155940

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

146 ANTWOORDEN 146
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Jessiedevos @patrick2  een late fijne wens van mij en voor iedereen die het leest . Fijne avond verder . Nu is het rusten en wel nog even een wandelingetje met de woef 🐕 want dat geeft hij dik verdient . Fijne avond en tot morgen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ook van  mij de allerbeste wensen aan alle Tribers hier tegenwoordig 😁

Vannacht was het, ondanks het verbod, een spektakel van jewelste met het vuurwerk. Vreemd eigenlijk, nu het niet mag was er veel meer en langer vuurwerk dan andere jaren ... 🤔

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 Ook mijn beste wensen voor u , hier eveneens een groot spektakel bij mijn ouders . En ze hebben het gevoeld sommige. Met de regen en rukwinden. Zelfs tot 5u 30 nog bezig . De honden 🐕 hadden heel veel schrik . In de streek zelfs een paard overleden 😢 Heel triestig 

fijne nieuwjaarsdag nog tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.

Voor iedereen de beste wensen en dat iedereen een goed en gezond en gelukkig 2024 mag gaan hebben.

Bij ons in de stad was het geen enkel vuurwerk mocht ook niet dus er is niks geweest hier. Wij hebben wat op tv gevolgd aan vuurwerk.

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


bigMODDER
Leidende verkenner

Beste wensen iedereen & ook aan @Josette @patrick2 @Tinneke2 @Cdt24801 @SVB 

Leden met de meeste pluimen