annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand januari.

Topic gestart op: 01-01-24 05h00

Antwoorden: 146 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand januari.

OPGELOST

                                     

                                  Jan.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan verder

in een propere babbelhoek die vind je hier.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-boor-de-maand-februari/m-p/155940

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

146 ANTWOORDEN 146
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette  Weet het vandaag komt er ook niemand geen tijd zeggen ze pas zondag komt mijn moeke mij halen en weet nog niet wanneer? Allee voor de rest trek ik mijn plan heb al alles gereed gelegd voor morgen de begrafenis. En nu ga ik mij wassen 🧼 want moet dat ook nog doen alles gaat zo traag vooruit . Mijn bed 🛌 kan ik niet verversen want dan heb ik teveel pijn . Dus laat ik het zo . Heb mijn dons maar om gedraaid van het laken . Wel niet proper maar lukte mij niet om het er uit te halen . . Ga nu verder doen en dan eten en rusten .

fijne dag verder tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 de dons zal ook niet smerig zijn!

Hou je maar rustig.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.

@Tinneke2 idd mijn weekend is begonnen. Dat is dus lekker thuis blijven en niks doen echt niks doen. heb me voor genomen lekker Disney+ te kijken wat ik al een paar weken doe als ik thuis ben.

En @Tinneke2 die dons gaat echt nog wel ff mee hoor die zal niet zo rap vies zijn.

@Josette hopelijk ben je zelf ook beter ..?

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Josette  @Cdt24801 @bigMODDER Heb de donslaken niet gewassen lag er nog maar op van de Woensdag en kan wel nog een weekje mee tot zaterdag dus heb me rustig gehouden. Alleen kaarten met condoleance geschreven met linkerhand 🫲 omdat ik links kan schrijven ✍️ voor de zusters en familie. Ben ik wel verplicht want hebben heel veel gedaan voor mij en ben hun dan ook heel dankbaar 🥲 . Ben dus klaar voor morgen heb al alles klaar gelegd . Leek wel uren te duren . Wordt een zware nacht . Heb al veel geweend . 
fijne avond . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Doe maar gewoon rustig aan met alles en laat je hand eerst goed genezen. Al de andere rest komt wel en wat je wil en of moet doen doe dat op je gemak is het niet vandaag is het morgen wel.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen