annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-24 05h03

Antwoorden: 126 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

 

Mei.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
126 ANTWOORDEN 126
Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.

Zo de zaterdag is er al.

Hier dezelfde dag als de anderen.

Geniet van hetgeen jullie doen gaan.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 het woord met spaties schrijven: k a n k e r. Mij heeft

ook ooit een duif op mijn haren gescheten was op mijn fiets naar de bus van mijn werk. 

Kon terug naar huis.

@fregilcy géné patattenschiller wel stofzuiger. Hahahaha. Vooral zijn pensioen.

Zal ik doen de groeten doorgeven.

Fijne verder vrijdag nog.

 

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
fregilcy
Leidende verkenner

Ik heb gehoord dat dit de beste mest             is om iets te laten groeien ,

dus als ge straks wakker word met heel lang haar ,              t' is niet mijn fout he . 

die mannen kunnen toch veel he.             de vrouwtjes moeten content zijn            denk ik. 

aan iedereen verder een goede vrijdag ,           en de vrijdag poets is al gedaan;      ik zeg altijd , een

goede dweil,        en aftrekker   en een borstel,        dat vult de hobby kas van elke vrouw    of           

niet???? 😀😂      niet kwaad worden he ,     T'  is weekend  en @patrick2   is op reis  daag !!

Josette
Wijze
Wijze

@fregilcy  heilaba, de venten mogen nog blijer zijn met de vrouwen,

een man alleen is een arm schaap.

🤣

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
fregilcy
Leidende verkenner

Josette   

 😀     t is  zo leuk een arm schaap te zijn ,       je word werkelijk vertroeteld , 

 

Hoe is  het met Douglas ,  al iets beter ?    groetjes he 

t' is al zaterdag , oef 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen