annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand mei.

Topic gestart op: 01-05-24 05h03

Antwoorden: 126 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand mei.

 

Mei.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
126 ANTWOORDEN 126
Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.

Zondag rustdag, en dat ga ik ook doen!

Alleen ritje naar ziekenhuis en terug.

De pijn is eindelijk weg bij Douglas, morgen gaan ze kijken om de MRI een stuk te

vervroegen hoop dat het lukt.

Fijne zondag iedereen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
fregilcy
Leidende verkenner

@Cdt24801    ik heb een zoon die ook zo verliefd is op motor rijden,     eens een ritje met de motor dat is een hobby denk ik,      ik rijd liever auto,     al moet ik eerlijk zeggen dat het soms niet zo leuk meer is.  maar over het algemeen ik zie er niet tegen op 

@Tinneke2 @Josette en allen die lezen   vandaag is het hier mooi weer,     de zon schijnt dus het word

wandelen deze namiddag in de natuur ,                          een recreatie namiddag zeggen ze dan,

dus allen     een goede zaterdag en veel leute op zijn Vlaams  

 

 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy   En alle andere 

Goedemorgen,

@Josette  Ben ook al vroeg uit de veren 🪶 en met de 🧺 begonnen , ondertussen gaan wandelen 🚶.

Hebben ze nu al beslist wat ze met Douglas gaan doen of wachten ze de resultaten af na weekend? 
@patrick2  gaan we van zijn vakantie laten genieten 😊
@Cdt24801  Je kan nog niet op de motor 🏍️ maar je kan toch genieten van je familie met vandaag het zonnetje. Komt zeker goed met jou .🍀

alle andere een fijne Zaterdag gewenst 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

 

Cdt24801
Wijze
Wijze

"quote"

 @Cdt24801  Je kan nog niet op de motor 

"unquote"

Hey @Tinneke2 

Ik denk dat je iets gemist hebt hoor .. Ik heb intussen al enkele ritten op de moto achter de rug (hmmm, leuke woordspeling ..😈), vandaag en morgen op het triatlon fietsparcours rondrijden met een scheidsrechter achterop. Volgende week vier dagen permanent op de moto, duizend km KOTK. Ja hoor, motorijden lukt al heel goed. Enkel opletten de rug goed recht te houden 😎

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 Och dan zal ik het vergeten zijn , moet tegenwoordig van alles onthouden , voor Jan en alleman en dan vergeet je het een en ander . 
Hebt al goed uw best gedaan op de motor 🏍️ en dan nog met iemand achterop ge doet dat niet slecht . Maar ja je bent dan ook een professionele motor 🏍️ rijder hè 😉
  ga iets koken 🧑‍🍳 en dan is gedaan voor vandaag k. Kom mijne zetel niet meer uit . 
alleen dan voor te gaan slapen 😴 

Fijne avond tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen