annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-24 04h57

Antwoorden: 44 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand oktober.

Okt.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
44 ANTWOORDEN 44
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

Goedemiddag,

vandaag gaat het wat minder goed vannacht onwel geworden migraine aanval gekregen . Dus ga ik terug in bed . Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

fregilcy
Aspirant genezer

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2@Josette

Hallo iedereen, deze Woensdag voormiddag.     voor ik het vergeet, ik had was doekjes besteld voor mijn Orange geschenk,    😀  er is reeds wat tijd voorbij, maar ik heb ze vandaag ontvangen,  😋 en ze ruiken heerlijk, dus mijn vrouw gaat ze gebruiken in de was en als het goed is wie weet? 

zo lang wandelen ,    ik kan geen km maar een paar honderd meter als het heel goed gaat. 🤗 dus  ik ben al een oud ventje ook he, 😁 maar dat is de uiterlijke kant ,     den andere kant is nog prima ,🙄 denk ik toch

Nu elk zijn tijd he,     profiteer als t' goed gaat en geniet van elke dag😊 en vergeet ook nooit gelukkig  te zijn,    😊 ,    tranen hebben we altijd,        maar die lach moet je zelf willen. 😂  dus allen veel plezier,  en vergeet niet          door  Uw lach kan iemand zich beter  voelen.           tot de volgende     daaaag

Uw bericht is gewijzigd omdat er ongeldige HTML in de hoofdtekst is gevonden. De ongeldige HTML is verwijderd. Controleer het bericht en dien het opnieuw in wanneer u tevreden bent met het resultaat.

de kinderschool van Orange !!!!!

Josette
Wijze
Wijze

@fregilcy  hmmmmm gaat lekker ruiken bij jullie.

Die 3 km is een uitzondering hoor, is altijd minder.

@Tinneke2 loopt zichtzelf meestal voorbij en dan komt

die met zijn hamertje weer. Beterschap.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers

een goedemorgen.

@Tinneke2 amai dan kan jij nog goed wandelen, mij lukt dat

in geen meters hahahaha af en toe als het goed gaat 3 km.

@patrick2 over wat gaat je website gaan?

@fregilcy mercikes hé.

Zo midden van de week.

Een fijne woensdag met hetgeen jullie doen gaan.

Leden met de meeste pluimen