Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-24 04h57
Antwoorden: 44 antwoorden
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2@Josette
Hallo iedereen, deze Woensdag voormiddag. voor ik het vergeet, ik had was doekjes besteld voor mijn Orange geschenk, 😀 er is reeds wat tijd voorbij, maar ik heb ze vandaag ontvangen, 😋 en ze ruiken heerlijk, dus mijn vrouw gaat ze gebruiken in de was en als het goed is wie weet?
zo lang wandelen , ik kan geen km maar een paar honderd meter als het heel goed gaat. 🤗 dus ik ben al een oud ventje ook he, 😁 maar dat is de uiterlijke kant , den andere kant is nog prima ,🙄 denk ik toch
Nu elk zijn tijd he, profiteer als t' goed gaat en geniet van elke dag😊 en vergeet ook nooit gelukkig te zijn, 😊 , tranen hebben we altijd, maar die lach moet je zelf willen. 😂 dus allen veel plezier, en vergeet niet door Uw lach kan iemand zich beter voelen. tot de volgende daaaag
Uw bericht is gewijzigd omdat er ongeldige HTML in de hoofdtekst is gevonden. De ongeldige HTML is verwijderd. Controleer het bericht en dien het opnieuw in wanneer u tevreden bent met het resultaat.
de kinderschool van Orange !!!!!
@fregilcy hmmmmm gaat lekker ruiken bij jullie.
Die 3 km is een uitzondering hoor, is altijd minder.
@Tinneke2 loopt zichtzelf meestal voorbij en dan komt
die met zijn hamertje weer. Beterschap.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers
een goedemorgen.
@Tinneke2 amai dan kan jij nog goed wandelen, mij lukt dat
in geen meters hahahaha af en toe als het goed gaat 3 km.
@patrick2 over wat gaat je website gaan?
@fregilcy mercikes hé.
Zo midden van de week.
Een fijne woensdag met hetgeen jullie doen gaan.