Profil de Josette

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

mardi 1 octobre 2024 02:57

De babbelhoek voor de maand oktober.

Okt.jpg

Solution acceptée

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 9 mois

We gaan deze deur sluiten en

verder op deze plek gaan.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/167822

Tot daar.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 10 mois

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers

een goedemorgen.

@Tinneke2 ja dan heeft hij veel werk gehad.

Hier komt die regelmatig, erg maar wel nodig hé.

@fregilcy kan plezant zijn hé, wij even te voet naar de action

geweest was blij terug te zijn, terug alles opbouwen wat de zon heeft meegenomen.

@patrick2 werk ze. Je wordt weer wat wijzer.

Verder aan allen een hele fijne herfstachtige dinsdag.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2 @fregilcy @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

@Josette ga niet veel wijzer worden aangezien ik deze opleiding al eerder gedaan heb. Laar toen was het vrijwillig aangezien ik gewoon magazijnier was. 

Nu moet ik het doen want ik ben leidinggevende dus ik ken de stof al. En je zou elk jaar terug moeten gaan om het bij te houden wat toen niet gebeurd is aangezien ik naar de planning ging. 

Maar nu de EHBO en deze opleiding , EIP , word nu elk jaar bij gehouden. 

Voor de rest van de week is het te doen de opleiding behalve vrijdag dan gewoon werken. Dan is het weer weekend dan de zaterdag naar Disney. 

Voor nu zeg ik allen een fijne dag vandaag;

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 10 mois

@Josette @patrick2 @fregilcy @Cdt24801  en alle andere

Goedemorgen,

@Josette Een nieuwe maand zoals ik zie , en weer is het mooi hou van paddestoelen 🍄 🍄‍🟫 plaatje past bij de herfst 🍂.

@patrick2 EHBO is van uiterste belang volg dat ook elk jaar nog eens op . Eens opfrissen om mensen te helpen . Onlangs nog eens nodig gehad . 
Alle andere een fijne dag toegewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@Tinneke2  bedankt Tinneke. 👍

Apprenti guérisseur

• 

225  messages

il y a 10 mois

@Josette @Cdt24801 @Tinneke2@patrick2 

Heerlijk vind ik het nu,  eerst goede woensdag , als k' niet mis ben,     maar  ik vind dit weer nu werkelijk de max , sorry voor de zon aanbidders, maar nu voel ik mij in men element zie, 😁   niet veel gedaan,   op bezoek bij jonge mensen met drie kinderen , 👍  t' is leuk zo  die ouders bezig te zien ,   het oudste 8 j  dan 6 en 4 denk ik,   dan die snoetjes te zien, ik neem altijd iets lekkers mee, 🍩 en die pret oogjes daar doe je het voor he . zo ne ouden als ik heb daar mijn plezier in. 😂  de batterijen laden dan weer wat op .     ja voor de rest eigenlijk niet veel nieuws ,   ver gaan lukt nog niet maar ik kan weeral recht,      dus klagen is er niet meer bij. 😉   probeer nu nog wat    Engelse vertaling  na te zien,    hobby he , 🤗  en zo is het weeral laat he ,      maar je straks slapen tijd zat, 😏  zo iedereen een heel goede woensdag ,     en  hou het gezellig daaag 

Apprenti guérisseur

• 

225  messages

il y a 10 mois

chocoladereep  mag ik niet gebruiken , waarom?   nu wel ,  wie kan dat begrijpen? 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 10 mois

een goedemorgen.

@fregilcy  je bent niet alleen. Ik hou ook van dit weertje.

Heerlijk de raam open om te slapen.

Vandaag naar de piekendokter.

Fijne woensdag.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Net wakker dus nu een koffie en wakker worden.

Voor de rest niet heel veel te vermelden dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 10 mois

@Josette @patrick2 @fregilcy @Cdt24801  en alle andere 

Goedemorgen , 

@Josette Ik slaap 😴 zomer en winter met mijn raam 🪟 open . Zeer gezond krijg je verse lucht 🌌 binnen .

@fregilcy Gisteravond een wandeling van een uurtje met mijn zus gemaakt .Het deed ons allebei deugd. Dan naar huis 🏡 gereden . Ik mag absoluut geen chocola 🍫 eten jammer want vind het wel lekker 🤤
@patrick2 Hier lekker zonnig 🌞 nog frisjes ,maar dat deert me niet . Werk ze 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@Tinneke2 in de zomer mooi niet die stinklucht! 

Niet gezond hoor die zwoele lucht.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette  Maar als ik geen raam 🪟 open zet is het niet te doen van de hitte . En bij ons komt er weinig verkeer langs ons straat . We hebben hier veel bomen 🌳 en dat geeft heel veel frisse lucht binnen . Dat windje doet dan wel goed 😊
Fijne avond Mijn kilometers zitten er voor vandaag weer op . Lekker gekookt en nu relaxen 😎
@Cdt24801 Heel de dag lekker zonnetje gehad het was hier 20 graden . Geen windje te bespeuren deze middag. We hebben geluk 🍀 gehad en morgen weer een mooi 🤩 weertje beloven ze .😉
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

il y a 10 mois

Hey @Josette , alweer een geslaagde illustratie voor deze nieuwe maand 👍

Voor de rest, hoi aan alle lezers hier, geniet van het miezer weer 😁

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@Cdt24801  mercikes Stefaan met veel plezier gedaan!

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 9 mois

een goedemorgen.

Allemaal een fijne donderdag.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Vandaag laatste dag opleiding en dan morgen weer werken en dan is het weekend. 

Voor de rest zeg ik allen vandaag een fijne dag.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 9 mois

een goedemorgen.

Hmmmm de piekendokter is me deze keer niet zo goed bekomen.

zullen het maar ondergaan hé.

Fijne vrijdag.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

De opleidingen gedaan dus weer gewoon werken vanaf vandaag. Kunnen nog opleidingen komen natuurlijk maar voor nu de agenda is leeg 🙂 

Morgen dagje naar Disney en zondag niet al te veel gewoon lekker rustig. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Apprenti guérisseur

• 

225  messages

il y a 9 mois

@Josette @Cdt24801 @Tinneke2@patrick2 

Voilà  vrij  dag,  laatste werkdag voor velen, 😃  weekend voor de deur,      iedereen terug content!!               alles ziet er goed uit,     Vandaag niet veel te doen,   juist wat planten in huis  🌱 verpotten  naar een grote pot,      🍀 dat is wat ik moet doen dus dat is niet veel he, 

@Josette     ja ,    die naaldjes moeten op de juiste plaats zitten he,     en het gekriebel is voor de ontvanger,         veel moed. 

zo  hier stop ik wel weer want nieuws heb ik niet ,       dus aan allen geniet van de mooie dag 

en tot later.     daaag 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 9 mois

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

Goedmiddag,

@Josette @patrick2 @fregilcy  vandaag een dagje rust . Wel al een wandeling 🚶 gemaakt dus dat zit er op . 
voor de rest wens  ik je allen een goede dag verder .

Groeten tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2 @fregilcy @Josette @Cdt24801  en alle andere een goedemorgen. 

Hier al opgestaan en aan de koffie en ff wakker worden. Seffens vertrekken naar de trein voor naar Disney te gaan.

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 9 mois

een goedemorgen.

@fregilcy  tja was een andere behandeling als ervoren.

@patrick2 amusement!

@Tinneke2 af en toe moet dat hé rust.

Zo de soep pruttelt, dadelijk de regenkamer en

dan het zwaarste van de week de boodschappen.

Fijne zaterdag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 9 mois

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

Goedemorgen,

@Josette  veel wakker gelegen vannacht, dan maar naar de sterren gekeken . Eventjes maar uiteindelijk dan toch in slaap 😴 gevallen maar na een uur weer wakker en zo tot de morgen  

@patrick2  Veel plezier met je Disney figuurtjes die je allemaal tegenkomt en in Disney World . Maak er een fijne zonnige dag van.

@fregilcy vandaag is het bij ons braderie . Nieuwe opening van de stadskern en een paar mensen komen zingen 🎤 voor de kids Marie en Samson . .Die kinderen maken ze al zeer gelukkige 🍀. Na mijn uitstapje de boodschappen uitpakken en terug volle rust . 
Nagenieten van mijn tuintje . En misschien nog kijken waar ik nog wat plantjes in lege bloempotjes kan zetten aan de vensterbank . Maar wat weet ik nog niet ? 
zo fijne dag allen opgepast iedereen let op je zelf want Corona is weer volop bezig 

Doei … tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Apprenti guérisseur

• 

225  messages

il y a 9 mois

@Josette @patrick2 @Cdt24801@Tinneke2

Weeral zondag,    dag 1 van de week,  💤     in alle rust , heerlijk toch.   Dit zijn voor mij de heerlijke uurtjes . als alles stil is . 🌑     Ik heb altijd veel s 'nachts gewerkt,      en dat zit er nog steeds in . 😏   tegen drie uur gaan slapen ,        tot rond  rond zeven uur dertig ;       en dan terug heerlijk koffie. 😊  Vandaag komt er bezoek ,        dus ik ga in de voormiddag een taartje bakken 🍰  mijn oudste klein zoon,  word weer lekker babbelen . 

@Tinneke2 braderie en markten daar ga je mij niet veel op vinden ,    dat is te druk voor mij,      ik houd van stilte in de natuur,      niet te veel mensen rond mij.   weer een overblijfsel van mijn werk vroeger ,   was bijna altijd alleen . 😉     

@patrick2 is naar Disney , Vandaag  veel Franse vreugde 

@Josette ; iets nieuw kan betering brengen ;  hopelijk ;  

nu heb ik alles gehad denk ik ,      zo dus iedereen een heel goede zondag ,   laat jullie verwennen  daag !! 

Uw bericht is gewijzigd omdat er ongeldige HTML in de hoofdtekst is gevonden. De ongeldige HTML is verwijderd. Controleer het bericht en dien het opnieuw in wanneer u tevreden bent met het resultaat.  de kneuterbende 

Loading...