annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Email adres

Topic gestart op: 06-01-21 17h59

Antwoorden: 5 antwoorden

kris14
Ervaren verkenner

Email adres

Is er een email adres waar ik iemand van Orange kan bereiken?

 

Ik probeerde al 30 keer te bellen naar Mechelen en naar een winkel, maar daar is niemand bereikbaar, de klantenservice laat echt wel de wensen over!

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@kris14 

Bij Orange is er geen email adres meer dus je kan ze daar niet meer heen sturen. Dit is al enige tijd zo en ze focussen zich of telefonisch of via het Webcare team. Die laatste kan je bereiken via Facebook maar je dient er wel een account voor te hebben. Als je Twitter hebt kan je ook via die weg sturen.

Misschien kunnen we je vraag hier al beantwoorden als het niet gaat om een lopend dossier of facturatie of andere aanpassingen in je abonnement. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


kris14
Ervaren verkenner

Neen, ik heb geen sociale media. Dus kunnen ze me zo niet helpen.. Telefonisch ook slecht te bereiken: want ze nemen niet op of spreken geen Nederlands. En ik kan ook niet de hele tijd bellen want daar is mijn baas dan niet content mee.. 

Hoe was die uitspraak weer over waar en geld? 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@kris14  

Dan is er weinig keus over vrees ik als je niet over Social media beschikt. Ik ken er nog die het niet hebben en dus ook moeten bellen als er geen andere wegen zijn. Je zou misschien nog langs kunnen gaan in een shop en zien of ze je daar kunnen helpen. 

Hier kan je je vraag ok stellen maar het is natuurlijk te zien wat de vraag is zoals ik al eerder had aangegeven. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


kris14
Ervaren verkenner

Mijn vraag zou zijn: Is het mogelijk om met mijn huidig abonnement (love trio) ook aanspraak te kunnen maken op zo een smartphone van 1 of 9 euro. 

Ik werk 6 op 7 van 8 tot 18, dus naar de winkel gaan is niet evident.. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen