Profil de dekarre

Pisteur confirmé

• 

8  messages

mercredi 21 février 2018 20:53

Email in het Frans

Ik heb me hier zopas aangemeld, en ik moest dit bevestigen via een email die ik kreeg.

Helaas was die email in het Frans.

Kan Orange niet zorgen dat de Vlamingen dit in het Vlaams krijgen?

Solution acceptée

Pisteur vétéran

• 

43  messages

il y a 7 ans

Bij mij heb ik gezien dat mijn taal instellingen bij voorkeur standaard op Frans stonden (Zie foto). De website stond wel in het Nederlands geschreven, enkel mijn mails kwamen in het Frans aan. Heb deze nu aangepast naar Nederlands.

Je kan dit aanpassen via volgende weg:
Profiel > Mijn profiel bewerken > Voorkeuren > Voorkeuropties >Taal

1 pièce jointe

Pisteur confirmé

• 

8  messages

Bedankt, ik heb dit nagezien en stond ook in het Frans. Ik heb dit nu veranderd en we zullen zien of volgende binnenkomende berichten in het Vlaams zullen zijn.

Kan men dit niet standaard in het Vlaams zetten als je op de Nederlandstalige site kijkt. Zou toch veel minder problemen opleveren.

Pisteur confirmé

• 

8  messages

Ik denk dat het probleem opgelost is. Kreeg zojuist nog een mail en dit was nu in het Nederlands. Bedankt voor de goede tip.

Pisteur confirmé

• 

3  messages

il y a 7 ans

Dit probleem kom ik jammergenoeg ook vaak tegen 🤔. De instellingen van de app enzo staan wel juist, dus zou eigenlijk niet mogen. 

Pisteur vétéran

• 

43  messages

il y a 7 ans

Ik heb exact hetzelfde probleem... Alle mails van Orange ivm Tribe komen bij mij ook in het Frans aan. Best wel vervelend want ik spreek geen woord Frans 🙂

Ancien chaman

• 

114  messages

il y a 7 ans

dekarre schreef:

Ik heb me hier zopas aangemeld, en ik moest dit bevestigen via een email die ik kreeg.

Helaas was die email in het Frans.

Kan Orange niet zorgen dat de Vlamingen dit in het Vlaams krijgen?

Oei, dat is niet normaal. Al onze berichten zijn natuurlijk in NL en in FR voorzien en  tot nu toe kregen alle  NL leden hun  meldingen in NL. Ik kijk dit even na met ons technische team, ik kom er op terug! 😉

Candice

Pisteur vétéran

• 

39  messages

il y a 7 ans

ik heb mijn mail ook in het Frans gekregen en kwam uiteindelijk zelfs op het franstalige deel van jullie website uit.

Hier moet gewoon DRINGEND eens naar gekeken worden ... dit is gewoon een kleine fout in jullie systeem die er naar mijn gevoel zo SNEL mogelijk eruit gehaald moet worden en dit kost GEEN geld ... jullie techniekers/IT'ers dienen voor iets.

mvg

Pisteur vétéran

• 

39  messages

de oplossing die "manu" (werknemer) voorsteld is correct maar zou niet moeten plaatsvinden.

Als je je in het NL inschrijft dan moet je nadien ook naar een NL-pagina doorverwezen worden en in de database van het forum ook gewoon direct als "standaard" in het NL geplaatst worden. 

Pisteur vétéran

• 

43  messages

Even voor de duidelijkheid...

1. Ikzelf ben geen werknemer van Orange.

2. Het zou inderdaad uit zichzelf juist moeten zijn. Dit is weer een schoonheidsfoutje van Orange. Niet bepaald een grote ramp maar het zou gemakkelijker zijn moest het inderdaad van de eerste keer juist zijn. Dit geeft een mooi en duidelijk beeld weer van de werking van Orange. Alles werkt (uiteindeljk) goed, maar zowel in het aanbod als in het technische gedeelte zijn er heel wat "schoonheidsfoutjes".

Pisteur vétéran

• 

39  messages

1) oeps, sorry ....ff te snel gereageerd daarstraks en niet goed genoeg gelezen ....

2) als die foutjes gemeld worden dan mag je toch verwachten dat er "iemand" er iets aan doet he .... kwestie van respect naar de klant toe en "beroepsfierheid" van hunnerwege

Pisteur vétéran

• 

43  messages

Geen enkel probleem hoor Smiley très heureux

Ben ik het zeker en vast mee eens! Ik besef wel dat sommige zaken niet op 1 dag opgelost kunnen worden. Maar Orange weet al veel langer wat deze "schoonheidsfoutjes" zijn. Jammer dat ze dit inderdaad niet sneller oplossen. Zou een veel professionelere indruk maken naar de klant toe. Ze zitten met hun prijs goed maar als de service niet top is, zullen ze nog veel klanten kwijtgeraken.

Dit is geen haat naar Orange. Dit is enkel mijn mening en mijn vaststellingen. En niet alles is slecht hoor. Op bepaalde zaken zijn ze goed maar jammer dat de kleinere details dan niet in orde zijn (vooral gericht naar TV en internet).

Pisteur vétéran

• 

39  messages

bij mij is het ook geen haat maar zoals bij jou, we houden niet van dergelijke schoonheidsfouten en willen als klant alleen maar het beste ... en uiteindelijk komt het ORANGE ook ten goede ... hint hint hint ...

Loading...