Onze klantendienst is opnieuw beschikbaar van maandag t.e.m zaterdag van 8u tot 20u. Zondag en feestdagen : van 10u tot 18u (de technische dienst blijft elke dag, zelfs feestdagen tussen 8u en 22u open). Onze selfcare contactpunten blijven actief !
Blijft de Fair Use Policy van kracht op het Telenet-netwerk?
Ook voor onze klanten met vast internet (Love DUO/Love TRIO) hebben we goed nieuws.
Ook al blijft onze Fair Use Policy van kracht, zal er wel een positieve aanpassing te merken vallen. De klanten die tijdens deze toch wel speciale periode toch de 750GB overschrijden zullen niet op de standaard smallband (verminderde snelheid) terechtkomen, maar op een aangepaste versie die het dubbele van deze snelheid bedraagt (20Mbps download en 2Mbps upload in plaats van een snelheid van 10Mbps download en 1Mbps upload).
Deze aanpassing zal voorlopig tot 03/05/2020 van kracht zijn.
Enkele belangrijke nota’s:
- Klanten met Boost hebben dit voordeel al in hun profiel, en voor hen zal er niets veranderen.
- Deze snelheden zijn enkel tijdens de piekmomenten van kracht (van 17 uur tot middernacht), vanaf middernacht tot 17 uur kan de klant genieten van zijn volledige snelheid.
Vinden er kabelinstallaties plaats ondanks de maatregelen?
- Installaties / reparaties / verhuis worden nog steeds uitgevoerd omdat de connectiviteit van onze klanten belangrijker is dan ooit.
- We geven echter voorrang aan verhuizingen en herstellingen.
- Onze installateurs hebben specifieke aanbevelingen ontvangen met betrekking tot de voorzorgsmaatregelen.
- Klanten die te laat uitstel van hun installatie vragen uit angst voor Covid 19, hoeven geen boete te betalen.
- Weekendinstallaties en reparaties blijven behouden.
- Installateurs die tekenen van ziekte vertonen, werken niet.
- Als een klant ziektesymptomen heeft, vragen we hem om zijn afspraak uit te stellen.
- We werken continu aan continuïteit van onze dienstverlening, maar we volgen ook dagelijks de ontwikkeling van de situatie. Het kan zijn dat sommige installaties opnieuw worden gepland en in dit geval wordt telefonisch contact opgenomen met klanten. Als Orange geen contact heeft opgenomen, dan kan de installatiedatum als bevestigd worden beschouwd.
Zijn de Orange-shops open?
Onze winkels zijn open vanaf 11 mei. Alle veiligheidsmaatregelen worden sowieso gerespecteerd. Onze andere kanalen blijven actief:
- Surfen naar de Orange.be site: om alle informatie terug te vinden over de producten en diensten en om uw aankopen te doen.
- De klantenzone of de my orange-app gebruiken om selfcare acties uit te voeren: herladen van prepaid-kaarten, aankoop producten, tariefwijzigingen uitvoeren.
- Bellen naar 5000 (als bestaande klant): om toegang te krijgen tot de klantendienst, extra kaarten toe te voegen of abonneer je op Love.
- Bellen naar 0800 35 177 (als nieuwe klant) om een abonnement te activeren (mobiel of Love)
- Alle diensten blijven paraat om de continuïteit van onze dienstverlening te garanderen in deze barre periode
- Vanzelfsprekend blijf je toegang hebben tot onze andere communicatiemiddelen: Facebook, onze blog.
- Bij dringende gevallen mag met een van onze shop-medewerkers een afspraak inplannen.
Bezoek zeker onze FAQ-pagina waar je veel info zal vinden. Post ook verder je vragen op Tribe in de gepaste categorie (Mobiel, LOVE in verband met je vraag).
Totem's zonnegroeten,
Totem
patrick2
Sage
•
11K Messages
il y a 5 ans
@Totem Bedankt voor deze verhelderde informatie !
2
Sveke
Chef pisteur
•
82 Messages
il y a 5 ans
Klare taal! 👍
0
Yentlbouck
Apprenti pisteur
•
2 Messages
il y a 5 ans
Ok
0
Niels_R
Apprenti pisteur
•
1 Message
il y a 5 ans
Bedankt voor de zeer duidelijke info
@Totem
0
manossiozos
Apprenti éclaireur
•
2 Messages
il y a 5 ans
Dankjewel voor deze nuttige informatie
0
Bertje1979
Éclaireur confirmé
•
1 Message
il y a 5 ans
Thanks voor de info
0
Kevser
Apprenti pisteur
•
1 Message
il y a 5 ans
Love orange
0
rensvanp
Pisteur confirmé
•
3 Messages
il y a 5 ans
Thanks
0
Weske
Apprenti éclaireur
•
1 Message
il y a 5 ans
Das duidelijk
0
DaanG
Pisteur confirmé
•
3 Messages
il y a 5 ans
Dank voor deze wijze woorden 🙌🏻
0
Cindy4
Apprenti pisteur
•
1 Message
il y a 5 ans
Hallo gisteren tarief veranderen maar mijn mobiele internet werkt niet reeds opnieuw opgestart en alle staten gedaan maar het werkt gewoon niet meer
Vriendelijk groet
1
William2
Apprenti pisteur
•
1 Message
il y a 5 ans
Bedankt voor de duidelijke informatie😁
0
0493753865
Apprenti pisteur
•
1 Message
il y a 5 ans
Bedankt voor de informatie
1
Ellentje
Pisteur confirmé
•
6 Messages
il y a 5 ans
Gaat de winkel maandag soms terug open?
ik wil graag een iphone aankopen bij jullie maar wil dit liever in de shop doen
1
Chris1891
Apprenti pisteur
•
1 Message
il y a 5 ans
Bedankt alwetende Totem.
0