Chiquita's profile

Apprenti guérisseur

• 

223 Messages

jeudi 20 septembre 2018 07:51

Overzicht nieuwigheden

Misschien is het al ergens (en dan vind ik het niet).

Maar zou het neit handig zijn om alle "nieuwigheden/veranderingen" te bundelen op 1 webpagina (of Blog) of iets dergelijks.

Expert Orange

• 

71 Messages

il y a 7 ans

@Chiquita  schreef:

Maar zou het neit handig zijn om alle "nieuwigheden/veranderingen" te bundelen op 1 webpagina (of Blog) of iets dergelijks.

Hey @Chiquita,

De CEO en CTO beantwoorden deze keer vragen over het netwerk van Orange. Daarom verplaatste ik je post naar "De Orange Community".  De andere Tribers en onze Grote Wijze @Totem helpen je graag verder!

Wens je deze pagina met veranderingen én nieuwigheden te zien op Tribe?

Groetjes
Assia

Pisteur confirmé

• 

8 Messages

zou wel handig zijn idd 

Sage

• 

7.2K Messages

...knip ...

... knip ...

Wens je deze pagina met veranderingen én nieuwigheden te zien op Tribe?

Groetjes
Assia

Hoi @AssiaA, aangezien ik heel regelmatig op Tribe kom snuisteren maar zo goed als nooit de website bezoek zou ik dit inderdaad als een mooie verrijkig ervaren Smiley très heureux

Zeer goede vraag en suggestie Smiley clignant de l'œil

Expert Orange

• 

71 Messages

il y a 7 ans

Hallo @Chiquita,

Zou inderdaad handig zijn! Ik heb je topidee doorgegeven aan onze Community Managers.

Je blijvende steun helpt heel de stam!

Tribe erop los

Groetjes

Assia

Chef pisteur

• 

85 Messages

Mag je hier over andere dingen praten dan gsm tv internet ofzo voorbeeld wa schaft de pot vandaag ,hoor het wel als dat hier ook kan 

Sage

• 

7.5K Messages

Ja hoor @Heidi2 Zie maar in de babbelhoek Re: De babbelhoek van maart 2021. - Pagina 3 - Tribe (orange.be)

Organisator = @Josette 

Sage

• 

7.4K Messages

@Heidi2  inderdaad kan je daar babbelen over alles behalve de Tribe. 

Chef pisteur

• 

85 Messages

Merciekes josette

Loading...